Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Go f- yourself: Маск проклинає рекламодавців, які залишили X через антисемітський контент

    Go f- yourself: Маск проклинає рекламодавців, які залишили X через антисемітський контент

    30 Листопада 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Виступаючи в середу на саміті DealBook 2023 у Нью-Йорку, Ілон Маск, власник соціальної мережі X, нецензурно послав рекламодавців, які залишають платформу через антисемітські повідомлення підприємця. Маск також заявив, що його шанувальники бойкотуватимуть цих рекламодавців у відповідь.

    Як зазначає Reuters, Маск визнав, що цим своїм постом “вручив заряджену рушницю” як своїм критикам, так і антисемітам у соцмережі. Сам коментар бізнесмен назвав, можливо, найгіршим за всю історію його постів у соцмережах, серед яких, як він визнав, було чимало “дурних”.

    Відповідаючи на запитання про бойкот рекламодавців, власник X заявив, що компанії, які відмовилися від реклами в соцмережі, можуть не повертатися. Він назвав їхні дії “шантажем” та нецензурно послав їх. При цьому він окремо виділив генерального директора Disney Роберта Айгера, який раніше під час конференції зі сцени оголосив, що не хоче, щоб його компанія була пов’язана з Маском.

    Він також сказав, що якщо рекламодавці не повернуться, то “цей бойкот реклами вб’є компанію”, погрожуючи, що “весь світ дізнається”, оскільки вони “детально це задокументують”. Підприємець заявив, що його шанувальники бойкотуватимуть цих рекламодавців у відповідь.

    Маск послабив політику модерації і скоротив багатьох співробітників, які займалися безпекою на платформі, коли його придбання вартістю $44 млрд завершилося минулого року. Багато брендів, побоюючись розміщення поруч із токсичним контентом, зняли свою рекламу. Доходи від реклами впали приблизно на 50%.

    Нещодавно цензор Media Matters for America опублікував дослідження, яке стверджувало, що платформа X дозволяє показувати рекламу поруч з антисемітськими та пронацистськими публікаціями. Великі компанії почали відмовлятися від реклами на платформі.

    Два тижні тому Маск назвав антисемітську публікацію “фактичною правдою” і відтоді понад 100 брендів припинили рекламну співпрацю з його соцмережею. Згідно з внутрішніми документами, з якими ознайомилася The New York Times, якщо бойкот рекламодавців продовжиться, він може коштувати компанії цього кварталу до $75 млн.

    Маск неодноразово заявляв, що шкодує про публікацію цього поста, зазначає Reuters. При цьому мільярдер заперечував звинувачення в антисемітизмі. На тлі скандалу бізнесмен відвідав ізраїльський кібуц Кфар-Аза поблизу кордону із сектором Газа, на який 7 жовтня напали бойовики ХАМАС.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяАвстралійські банки об’єднують зусилля для захисту клієнтів від шахраїв
    Наступна стаття Засновники monobank закриють свій британський проєкт Koto до кінця року

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту