Американська електронна корпорація International Business Machines заявила, що відкликала свою глобальну рекламу з соціальної мережі X Ілона Маска. Так в IBM відреагували на появу реклами технологічної компанії поряд з пронацистськими матеріалами від користувачів соцмережі.
Як зазначає Financial Times, раніше некомерційна організація Media Matters опублікувала звіт, в якому йдеться про виявлення реклами великих брендів, включаючи IBM, Apple, Oracle та Comcast’s Xfinity і Bravo, поруч із контентом, що “прославляє Адольфа Гітлера та його нацистську партію”.
“IBM має нульову толерантність до мови ненависті та дискримінації, і ми негайно призупинили всю рекламу на X, поки ми розслідуємо цю абсолютно неприйнятну ситуацію”, – йдеться в заяві компанії.
В X після звіту Media Matters повідомили про проведення “чистки” згадуваних у документі акаунтів і про заборону для них заробляти гроші на рекламі. Пронацистські пости в цих акаунтах були позначені як “делікатний контент”.
Менш ніж за добу до оголошення IBM власник соцмережі Ілон Маск виявився мішенню для звинувачень в антисемітизмі. Цього тижня Маск підтримав твіт іншого користувача, який написав, що спільноти євреїв “поширюють ненависть до білих людей”. Маск на це відповів: “Ви сказали справжню правду”. Під час подальшої дискусії Маск звинуватив Антидифамаційну лігу — американську єврейську неурядову організацію, що бореться з антисемітизмом та іншими формами нетерпимості до євреїв, у тому, що та нібито “де-факто пропагує антибілий расизм, антиазійський расизм або будь-який расизм”.
Реагуючи на це, виконавча директорка X Лінда Яккаріно написала у своєму мікроблозі, що очолювана нею соцмережа незмінно “займала чітку позицію щодо антисемітизму та дискримінації”, ведучи боротьбу з цими явищами, “яким немає місця ніде у світі”.
Маск послабив політику модерації і скоротив багатьох співробітників, які займалися безпекою на платформі, коли його придбання вартістю $44 млрд завершилося минулого року. Багато брендів, побоюючись розміщення поруч із токсичним контентом, зняли свою рекламу. Доходи від реклами впали приблизно на 50%.