Український необанк-проєкт monobank звітує про успіхи роботи нового маркетплейсу з продажу електроніки market by mono. Співзасновник monobank Олег Гороховський розповів на конференції ресторанних інновацій SALT (СІЛЬ), що понад 60% клієнтів market by mono обирають покупки в розстрочку.
“Понад 60% покупців ділять оплату на частини. Ми зробили це зручним і вигідним для клієнта, і хочемо зробити це стандартом для великих покупок”, – розповів Гороховський.
Як пише Інтерфакс-Україна, наразі понад тисяча компаній виявили бажання приєднатися до маркетплейсу. Першими партнерами market by mono стали Moyo, КТС та Click. Вони пропонувають 20 000 найполярніших товарів у трьох категоріях: гаджети, електроніка та комп’ютерна техніка.
“Ми намагаємося зробити місце, де усі продавали б. Це так звана 3P-модель, коли в нас немає своїх складів, цей досвід ми отримуємо від партнерів. Наразі понад тисяча партнерів стоять у черзі на підключення до маркетплейсу. Це місце, де можна продавати, і щоб тебе побачила велика аудиторія”, – додав підприємець.
Співзасновник monobank пояснив, що в питаннях клієнтського досвіду маркетплейс домовився з партнерами, представленими на майданчику, про очікування в цій сфері. За його словами, проблемні ситуації вирішуватимуться на користь клієнта.
Раніше monobank запустив власні платіжні термінали з модулем 4G. Оренда терміналу monobank на місяць коштує 500 грн, а комісія за кожну транзакцію — 1,3%. Протягом року необанк планує підключити 15 000 апаратів під власним брендом.