Український необанк-проєкт monobank успішно запустив власний маркетплейс з продажу електроніки market by mono. Як повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський на своєму Telegram-каналі, у новому дизайні поступово зʼявляється market by mono.
Відтепер користувачі зможуть купувати гаджети, смарт-електроніку та комп’ютерну техніку без переплат і прихованих тарифів за програмою «Покупка частинами». Доступна також безкоштовна доставка.
“Вся команда маркету спостерігає як збільшується кількість замовлень і відвідувачів маркету. Нагадало мені відчуття, коли стартував Моно. Якби ви тільки могли уявити, скільки всього ми навигадували для подальших релізів…Не перемикайтеся!”, – написав Гороховський.
Першими партнерами market by mono стали Moyo, КТС та Click. Вони пропонуватимуть 20 000 найполярніших товарів у трьох категоріях: гаджети, електроніка та комп’ютерна техніка.
Раніше monobank запустив власні платіжні термінали з модулем 4G. Оренда терміналу monobank на місяць коштує 500 грн, а комісія за кожну транзакцію — 1,3%. Протягом року необанк планує підключити 15 000 апаратів під власним брендом.