Протягом останніх двох років платформа для відеоконференцій Zoom, яка стала популярною під час пандемії, працювала над власними сервісами електронної пошти та календаря. Можливо, їх представлять на конференції Zoomtopia у листопаді, пише The Information із посиланням на власні джерела.
За даними видання, сервіси можуть мати назви Zmail і Zcal. Представники компанії відмовились від коментарів.
Пошта та календар потрібні Zoom, щоб утримати користувачів на тлі конкуренції з Microsoft та Google. Виручка компанії за фінансовий квартал, який завершився 31 липня, зріс лише на 8% — до $1,1 млрд. Фінансовий директор заявила, що результати “розчаровують і нижчі за очікування”. За рік акції Zoom упали на 72%.
Як повідомляють джерела, пошта та календар стануть основою підписки. Але питання в тому, чи захочуть клієнти Zoom переходити на інші продукти з тих, які у них вже є. За даними Gartner, Microsoft та Google контролюють 85% та 14% світового ринку пошти та інших сервісів для підвищення продуктивності відповідно.