Компанія YouTube оприлюднила дослідження, яке демонструє колосальний вплив платформи на американську економіку. Згідно з дослідженням Oxford Economics, креативна екосистема YouTube у 2024 році сприяла створенню понад 490 тисяч повноцінних робочих місць і додала більше $55 мільярдів до валового внутрішнього продукту США.
Про це пише TechCrunch. До креативної екосистеми YouTube входять не лише контент-мейкери, а й відеоредактори, асистенти, піарники, а також співробітники компаній, орієнтованих на креаторів.
Якщо у 2022 році екосистема YouTube створювала близько 390 тисяч робочих місць і приносила понад $35 мільярдів до ВВП, то за два роки ці показники зросли на 100 тисяч робочих місць і $20 мільярдів відповідно. Зростання відбувається навіть в умовах, коли венчурні інвестори вже не вкладають у креативну індустрію такі великі суми, як чотири роки тому.
Платформа пропонує найбільш стабільні та прибуткові можливості для креаторів. Учасники партнерської програми YouTube отримують 55% доходу від реклами, що навіть для креаторів середнього рівня може становити кілька тисяч доларів на місяць.
Нагадаємо – нещодавно Міністерство торгівлі США опублікувало звіт, згідно з яким ВВП країни скоротився на 0,3% у першому кварталі 2025 року. Це перше зниження американської економіки за останні три роки.