Європейські регулятори у сфері технологій висунули обвинувачення соціальній мережі TikTok у порушенні правил ЄС щодо онлайн-контенту. Як повідомила Європейська комісія в четвер, компанія ByteDance може зіткнутися зі штрафом у розмірі до 6% свого глобального обороту.
Про це інформує Reuters. Єврокомісія заявила, що надіслала TikTok свої попередні висновки після розслідування, розпочатого в лютому минулого року. За даними регуляторів, платформа не дотримується вимог Закону про цифрові послуги (DSA) щодо публікації реєстру реклами, який дозволяє дослідникам та користувачам виявляти шахрайські оголошення.
Згідно з DSA, онлайн-платформи мають докладати більше зусиль для боротьби з незаконним і шкідливим контентом, а також надавати інформацію про рекламу. Комісія зазначила, що компанія не надає необхідної інформації про зміст реклами, цільову аудиторію та замовників оголошень.
“Прозорість в онлайн-рекламі – хто платить і як визначається цільова аудиторія – має важливе значення для захисту суспільних інтересів”, – заявила керівник технологічного сектору ЄС Генна Вірккунен.
Представник соціальної мережі заявив, що хоча компанія підтримує цілі регулювання та продовжує вдосконалювати інструменти прозорості реклами, вона не згодна з деякими інтерпретаціями Комісії. TikTok також зауважив, що рекомендації надаються через попередні висновки, а не публічні правила, та наголосив на важливості рівних умов та послідовного правозастосування.
Зауважимо – нещодавно ЄС оштрафував ByteDance, власника TikTok, на €530 мільйонів за незаконну передачу даних користувачів до Китаю. Регулятор заявив, що компанія не вжила достатніх заходів для захисту інформації від доступу китайських державних служб.