Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    ДПС попереджає про масову розсилку шахрайських електронних листів з вірусами

    24 Травня 2025

    Українські підприємці отримали 4,2 млрд грн кредитів у квітні

    24 Травня 2025

    Найбільші банки США розглядають випуск спільного стейблкоїна

    24 Травня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Як запустити стартап в Україні без помилок та втрати часу

    Як запустити стартап в Україні без помилок та втрати часу

    8 Лютого 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олександр Кшуташвілі, CEO & Founder в NeoFin

    Як і в особистому житті, у бізнесі присутні стереотипи, принципи та страхи. Основним стереотипом на сьогодні є переконання, що якщо ти щось запускаєш – чи то продукт для лізингу, діджиталізація кредитної спілки або онлайн кредит у банку – у тебе має бути своя IT-команда, сервер на Амазоні і обов’язково Java. Але якщо слідувати цим переконанням, ти витратиш на створення продукту та збір команди вдвічі більше часу та грошей, ніж якщо скористатися партнерством з продуктовими та аутсорс-компаніями. Добре, якщо ти фінтех-мільйонер. А якщо революціонер?

    Так, створивши продукт з нуля, ти начебто продемонструєш інвесторам, що тобі недаремно платять зарплату – все самотужки, руками 10+ розробників. Але при цьому втрачаються щонайменше три місяці, протягом яких інвестор міг би почати заробляти, а не втрачати ресурс на команду та написання мільйона вимог до програмного продукту. Великий кост можна зрізати, якщо використовувати ядро ​​(core) для своєї системи. І тут можна отримати MVP вже за місяць.

    Бізнес, який створював свої продукти роками, не вірить у те, що компанія “з вулиці” може зайти та запустити швидко та якісно. Я знаю про такі “заходи з вулиці” на практиці.

    Продуктові компанії беруть у резерв на потім, а насправді вони повинні стояти на передових позиціях (мається на увазі виконувати головну роль під час старту). Все досить просто: запустити на готовому продукті, обкатати ідею, маючи всі компетенції та технічні можливості, і в цей період переосмислити і запилити нову версію. Тим більше, що багато продуктових компаній продають не просто продукт, а продають “Запуск”.

    Часто я чую питання від керівників, як це можливо. Те, що вони роблять протягом року, конкурент у партнерстві із продуктовою компанією зробив за два місяці. Давайте розберемося, що рухає крутими продуктами та швидкістю їхнього виведення на ринок і як перевірити реальний потенціал запуску.

    Недостатньо створити крутий продукт, який просто працює. Він має бути усвідомленим та обкатаним на бойових проектах. У продукту “під капотом” має бути не написаний код за стандартами розумних книг та курсів, які відвідують ваші співробітники. Ваші клієнти не бачитимуть цей код. Його зможе оцінити лише ваш IT-департамент. У продукту має бути команда та компетенції.

    Як визначитися із вибором шляху запуску свого стартапу? Якщо до вас приходить компанія з презентацією і без реального проекту, це рівнозначно успіху написання продукту силами своєї команди. Якщо до вас приходить компанія з реальними кейсами, які вже працюють на ринку – не сумнівайтеся, довіртеся і починайте співпрацю. У таких команд є протоптана стежка, якою в хорошому взутті можна пройти вдвічі швидше. І це явно краще, ніж самому розтоптувати взуття та натирати ноги.

    То все ж таки, який рецепт швидкого та гарантованого запуску фінтех стартапу в Україні на базі продуктової компанії?

    1. Кому не варто працювати з продуктовими чи аутсорс-командами:

    • Якщо у вас “зіркова” команда: найкращий у світі CIO або CTO, крутий маркетолог, супер бухгалтер, мегадосвідчений продакт та бізнес-аналітик, та ще й є розробники. Тоді вам точно не по дорозі з продуктовою чи аутсорсинговою командою, починайте розробку продукту та готувати запуск самотужки. Але врахуйте думку всієї зіркової команди у ТЗ.
    • Якщо ви не готові довіряти вашому майбутньому IT-партнеру та власнику продукту, ви говорите різними мовами або з першої зустрічі вам складно зрозуміти, навіщо ви один одному. Довіра – запорука успіху вашого запуску.
    • Якщо ваша мета – виключно економія бюджетів у будь-який спосіб. Не шукайте жертву своїх економічних фантазій.

    2. Кому по дорозі з продуктовими та аусторсинговими компаніями:

    • Якщо у вас є кор-команда, операційна система, бізнес, маркетинг і немає IT-департаменту, при цьому ви готові довіритися та піти в робочий продукт із продуктовою компанією.
    • У вас вже є бізнес, який вибудований, і ваш IT-штат не може приділити час новому продукту, але вони можуть адмініструвати і контролювати процес впровадження.

    Ітак, підіб’ємо підсумки. Якщо ви інвестор або CEO компанії, яка запускає стартап, то тільки вам вибирати, якою ціною буде здійснено вихід на ринок, з якою швидкістю ви підете у продажі і чи не проґавите момент. У запуску стартапу є вибір, і звучить він так: довго і дорого самотужки або вдвічі швидше з меншими витратами разом із партнером.

    Попереду ера NoCode, LowCode, SaaS рішень. І якщо не навчитися зараз бути адаптивним та довіряти IT-продуктам, які є на ринку, навряд чи буде легко утриматись у човні.

    Стартапи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяСтартап Ocean.me запускає в Україні BNPL-сервіс
    Наступна стаття Як правильно захищати свої дані у сучасному світі

    Схожі статті

    Український синдикат Toloka.vc інвестував $1 млн у кіберстартап з Ізраїлю

    23 Травня 2025

    Українсько-естонський стартап Deftak залучив €600 000 від європейських інвесторів

    22 Травня 2025

    8 українських стартапів презентують інновації на The Next Web Conference в Амстердамі

    22 Травня 2025

    Міжнародні фонди вклали $450 000 в український FinTech-стартап

    22 Травня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    ДПС попереджає про масову розсилку шахрайських електронних листів з вірусами

    24 Травня 202501 Хв читання

    Шахраї активно розсилають підроблені електронні листи від імені Державної податкової служби України. Про це попереджають…

    Українські підприємці отримали 4,2 млрд грн кредитів у квітні

    24 Травня 2025

    Найбільші банки США розглядають випуск спільного стейблкоїна

    24 Травня 2025

    Міжнародні партнери надали Україні $133 млрд фінансової підтримки за три роки

    24 Травня 2025
    Останні по темі

    ДПС попереджає про масову розсилку шахрайських електронних листів з вірусами

    24 Травня 2025

    Українські підприємці отримали 4,2 млрд грн кредитів у квітні

    24 Травня 2025

    Найбільші банки США розглядають випуск спільного стейблкоїна

    24 Травня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту