Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 2025

    Telegram вперше збільшив прибуток до $540 млн після років збитків

    22 Травня 2025

    Українсько-естонський стартап Deftak залучив €600 000 від європейських інвесторів

    22 Травня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Як побудувати сервіс з фокусом на продавця: кейс RozetkaPay

    Як побудувати сервіс з фокусом на продавця: кейс RozetkaPay

    13 Листопада 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олександр Лапко, CEO RozetkaPay

    Про те, як будувати сервіс з фокусом на продавця та вирішувати “болі” малих та середніх підприємців, в своєму виступі на Global Payments Day розповів Олександр Лапко, CEO платіжного рішення RozetkaPay.

    Багатьом на платіжному ринку відоме схематичне зображення так званої чотирикутної моделі взаємодії. Платник або власник картки, банк-емітент, банк-еквайр, продавець та платіжна система. Ми будуємо свій сервіс на основі потреб клієнта – продавця. Таким чином ми даємо можливість малому та середньому бізнесу отримати досвід великого бізнесу без додаткових витрат. Що ж ми зробили та які результати отримали?

    Зниження вартості платіжних послуг. Це вдалося досягти завдяки співпраці з банками та зменшенню операційних витрат на підтримку нашої системи. Не менш важливим стало спрощення процесу підключення продавця та підписання контракту з нами. Тут необхідно було балансуюче рішення між зручністю клієнта та вимогами законодавства.

    Процес підключення відбувається повністю в онлайні. Для цього ми використовуємо майже всі доступні методи віддаленої ідентифікації юридичних осіб – ІСЕІ, YouControl, FinAP, KIC тощо.

    Це дало змогу клієнтам не витрачати зайвий час на підготовку та пересилку пакета документів. Продавець, за наявності всіх необхідних документів, може підключити оплату на сайті чи маркетплейсі за годину. Ми, в свою чергу, можемо реєструвати близько 1 тис. продавців на місяць.

    Комбінація різних способів оплат. Всі знають, що це значно розширює воронку потенційних покупців. Тож ми в один контракт “загорнули” всі способи оплати, що існують на ринку електронної комерції України. А саме – оплата карткою, гаманцями ApplePay/GooglePay, безпечна оплата на сайті та маркетплейсі, післяплата у точках видачі.

    Останнє не менш важливо, бо за нашими даними більше 50% покупців обирають післяплату, тож у продавця має бути як оплата в онлайні, так і в офлайні. Тому в кооперації з мережею точок видачі “Розетка” ми зробили можливість оплати товару в момент отримання.

    Безпечна оплата та повернення коштів. Це особливо важливо у поєднанні з даними про замовлення. Запуск такого рішення дав змогу не тільки спростити життя продавцям, а й суттєво вплинути на продажі. Раніше кожен продавець на маркетплейсі підключав способи розрахунку, які вважав за потрібне. І коли покупець потрапляв на сторінку оформлення замовлення, то не міг зрозуміти, що краще вибрати.

    Звісно, це потрібно було змінити. Стандартизована сторінка замовлення з безпечною оплатою підвищує конверсію замовлення на 20%. Як взагалі працює безпечна оплата? Покупець замовляє товар, оплачуючи банківською карткою, але гроші продавець отримує лише після того, як покупець забрав своє замовлення. Так сьогодні, безпечна оплата на Prom.ua у ТОП-3 факторах, чому люди обирають саме цей маркетплейс.

    Збереження інформації про клієнта. Ще одним вдалим рішенням було збереження інформації про покупця для використання її при повторних замовленнях. І мова не лише про карткові дані, а про збереження всієї необхідної для замовлення інформації: персональна інформація користувача, логістична інформація (куди доставляти замовлення) та платіжна інформація.

    Таке, здавалося б, “покупцеве” рішення дає суттєві переваги для продавців. Збереження інформації про покупця збільшило кількість передплачених товарів на сайті на 8% протягом двох місяців.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяТри банки стали новими партнерами у програмі єВідновлення
    Наступна стаття У вересні список банків-мільйонників за кількістю активних карток зріс на одну назву

    Схожі статті

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 2025

    Citi розширює використання ШІ-інструментів для співробітників

    22 Травня 2025

    Тіньова економіка України становить майже п’яту частину ВВП країни – 19,3%

    22 Травня 2025

    Google запускає ШІ-помічника для автоматичних покупок онлайн

    22 Травня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 202502 Хв читання

    Нове дослідження How the Worl]d Does Digital показало, що 70% переказів фізичних осіб з картки…

    Telegram вперше збільшив прибуток до $540 млн після років збитків

    22 Травня 2025

    Українсько-естонський стартап Deftak залучив €600 000 від європейських інвесторів

    22 Травня 2025

    OpenAI купує стартап дизайнера iPhone Джоні Айва за $6,5 мільярда

    22 Травня 2025
    Останні по темі

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 2025

    Telegram вперше збільшив прибуток до $540 млн після років збитків

    22 Травня 2025

    Українсько-естонський стартап Deftak залучив €600 000 від європейських інвесторів

    22 Травня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту