Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Експертний погляд»Як фінансовій компанії побудувати службу підтримки клієнтів: досвід NovaPay

    Як фінансовій компанії побудувати службу підтримки клієнтів: досвід NovaPay

    15 Серпня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олександр Грачов, Директор з клієнтського досвіду NovaPay

    Чи можна одночасно будувати будинок та жити в ньому? Навряд чи хтось хотів відчути на собі цей досвід. Але майже так працює служба клієнтського сервісу NovaPay. Розповідаю, як ми у NovaPay заклали її фундамент, маючи на меті трансформуватись із суто внутрішньої функції у самостійну службу обслуговування українців, ФОПів та бізнесу. Як розбудовуємо службу підтримки для сотні тисяч клієнтів і водночас забезпечуємо їм підтримку. А також масштабуємось – бо за пів року з невиличкого контактного центру перетворились на повноцінну команду із 200 фахівців.

    Методом проб та помилок

    Часто буває, коли зростати не те що компанії, а й галузі доводиться з нуля, бо немає можливості надихнутися готовими рішеннями. Так само було й у нас. Адже NovaPay – поки єдина небанківська фінансова установа в Україні, що має власний платіжний застосунок, кілька сотень тисяч клієнтів і службу підтримки.

    Методом спроб і помилок ми почали створювати власні підходи до побудови служби підтримки для потреб нашого бізнесу. Спочатку ми спробували традиційні шляхи організації функції – створили централізований офлайн офіс, підібрали команду з досвідом роботи у фінансовому секторі. А з часом змінювали структуру, бо класичний підхід не відповідав нашим задачам. Зараз вже можна сказати, що нам вдалось створити унікальну модель функції підтримки, адаптовану саме під наш бізнес, а ще – з гнучкими процесами та командою, яка працює звідусіль.

    Секрет успіху – багатофункціональна команда

    Ми зосередили свої зусилля на формуванні команди з клієнтоорієнтованих спеціалістів з індивідуальним підходом. Ми даємо на вибір напрямок роботи, який більш підходить кандидату: говорити з клієнтом вживу, чат, соцмережі, або телемаркетинг. Наші «суперагенти» розбираються в фінансах, знайомі з логікою продуктів, мають розуміння фінмоніторингу та логістичних послуг.

    Також у нас є аналітики, які відповідають за збір та аналіз статистичних даних. Адже якщо не замірюєш, то не контролюєш і не можеш покращити сервіс. Ми працюємо як із традиційними метриками якості – CSI (Customer Satisfaction Index) та NPS (Net Promoter Score), які дозволяють збирати зворотний зв’язок від клієнтів та розуміти їхні потреби, очікування, «болі», так і з суто власними, адаптованими під наші процеси метриками.

    Наприклад, ми вирахували, що для нас показник FCR (First Call Resolution rate) має бути не добовий, а тижневий. Це допомагає виявити слабкі місця та впровадити необхідні зміни для поліпшення обслуговування.

    День із життя підтримки NovaPay

    Нині команда обслуговує різні сегменти клієнтів – приватних, ФОПів, бізнес. Велику частину складають вихідні дзвінки, коли співробітники пропонують продукти та послуги, інформують підприємців про ліміти та допомагають клієнтам з різними задачами. Звісно, окрема частина навантаження – вхідні дзвінки та чати.

    В середньому наші агенти підтримки за тиждень отримують:

    • 4,5 тис. дзвінків від клієнтів з питаннями щодо переказів та післяплати;
    • 7 тис. повідомлень у чатах від користувачів застосунком NovaPay;
    • 2 тис. дзвінків від юридичних осіб та підприємців;
    • 4,5 тис. звернень з інших питань.

    Ми йдемо в ті канали комунікації, де клієнту з нами простіше та швидше спілкуватися. Зараз це переважно чати у Telegram та Viber. Також ми представлені у всіх соціальних мережах, сторах та маємо гарячу лінію для дзвінків. Прагнемо мінімізувати автоматизацію і максимально говорити особисто з клієнтом.

    Контроль якості

    Після кожної взаємодії з клієнтом ми ретельно аналізуємо зворотний зв’язок. Кожне незадоволення клієнта – можливість для нас вдосконалити свою роботу. Для цього впровадили процес CFL (Close Feedback Loop), який дозволяє не лише розуміти, що не влаштовує клієнтів, але й усувати ці проблеми та покращувати якість обслуговування при постійно зростаючому обʼєму звернень і дзвінків. Адже ми в NovaPay постійно впроваджуємо нові продукти і послуги – відтак, зростає і кількість звернень.

    Наша система контролю якості допомагає забезпечити високий рівень задоволеності клієнтів. За даними аналітики, 65-75% контактів з нашою підтримкою закінчуються оцінкою 5 або 4. Але, звісно, ми прагнемо наблизитись до максимуму – 100%.

    Клієнт завжди правий

    Наш основний принцип у спілкуванні з клієнтом – це реальне розв’язання проблеми, а не просто її фіксація чи вибачення. Бо знаємо, що наша готовність вирішувати будь-які негаразди підвищує рівень довіри та лояльності до бренду. Наші клієнти безпосередньо впливають на зміну процесів всередині компанії. Nobody is perfect, і нам точно є куди зростати. Особливо, коли твій бенчмарк – улюблена всіма Нова пошта.

    Щоб ще краще впоратися з будь-якими непередбачуваними ситуаціями, ми запровадили систему “сорі-бонусів” – пропонуємо подарунки або бонуси клієнтам у випадку, якщо щось пішло не так, або ситуації, що виходять за межі нашого контролю, негативно впливають на життя нашого клієнта.

    Наприклад, нещодавно у клієнта була технічна проблема, пов’язана з переказом коштів. Ми вибачились за тимчасові незручності та запропонували йому “сорі-бонус” у 250 гривень. Клієнт попросив переказати кошти фонду “Повернись живим”. Це ми і зробили. Маємо додатковий донат на добру справу та лояльного клієнта.

    Допомагали й людям старшого віку. Одна жінка поповнювала свій мобільний рахунок на 132 гривні і випадково помилилася цифрою. Кошти зарахувались на інший номер телефону. Ми компенсували їх у вигляді “сорі-бонусу”.

    Створення служби підтримки – це постійний процес удосконалення та адаптації до потреб клієнтів. Наш шлях полягає у збереженні відкритого зв’язку з клієнтами та гнучкому реагуванні на їхні потреби та запити. Але головне – це, власне, завжди шлях.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяРегулятор Сингапуру робить наступний крок в галузі квантової безпеки
    Наступна стаття Регулятор у США попередив, що порушення споживчих прав при застосуванні сирих технологій ШІ не буде потуратися

    Схожі статті

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025

    Китай передає контроль над TikTok у США спільному підприємству

    19 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 202502 Хв читання

    З нового року в Україні розширюється державна програма грантів «Власна справа» для ветеранів. Про це…

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    ШІ стимулює економічне зростання Європи — Лагард

    19 Грудня 2025
    Останні по темі

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Українські дослідники покращили мовлення ШІ українською

    19 Грудня 2025

    “Дія” та НАІС створюють спільну систему кіберзахисту цифрової інфраструктури України

    19 Грудня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту