Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Експертний погляд»Як фінансовій компанії побудувати службу підтримки клієнтів: досвід NovaPay

    Як фінансовій компанії побудувати службу підтримки клієнтів: досвід NovaPay

    15 Серпня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Олександр Грачов, Директор з клієнтського досвіду NovaPay

    Чи можна одночасно будувати будинок та жити в ньому? Навряд чи хтось хотів відчути на собі цей досвід. Але майже так працює служба клієнтського сервісу NovaPay. Розповідаю, як ми у NovaPay заклали її фундамент, маючи на меті трансформуватись із суто внутрішньої функції у самостійну службу обслуговування українців, ФОПів та бізнесу. Як розбудовуємо службу підтримки для сотні тисяч клієнтів і водночас забезпечуємо їм підтримку. А також масштабуємось – бо за пів року з невиличкого контактного центру перетворились на повноцінну команду із 200 фахівців.

    Методом проб та помилок

    Часто буває, коли зростати не те що компанії, а й галузі доводиться з нуля, бо немає можливості надихнутися готовими рішеннями. Так само було й у нас. Адже NovaPay – поки єдина небанківська фінансова установа в Україні, що має власний платіжний застосунок, кілька сотень тисяч клієнтів і службу підтримки.

    Методом спроб і помилок ми почали створювати власні підходи до побудови служби підтримки для потреб нашого бізнесу. Спочатку ми спробували традиційні шляхи організації функції – створили централізований офлайн офіс, підібрали команду з досвідом роботи у фінансовому секторі. А з часом змінювали структуру, бо класичний підхід не відповідав нашим задачам. Зараз вже можна сказати, що нам вдалось створити унікальну модель функції підтримки, адаптовану саме під наш бізнес, а ще – з гнучкими процесами та командою, яка працює звідусіль.

    Секрет успіху – багатофункціональна команда

    Ми зосередили свої зусилля на формуванні команди з клієнтоорієнтованих спеціалістів з індивідуальним підходом. Ми даємо на вибір напрямок роботи, який більш підходить кандидату: говорити з клієнтом вживу, чат, соцмережі, або телемаркетинг. Наші «суперагенти» розбираються в фінансах, знайомі з логікою продуктів, мають розуміння фінмоніторингу та логістичних послуг.

    Також у нас є аналітики, які відповідають за збір та аналіз статистичних даних. Адже якщо не замірюєш, то не контролюєш і не можеш покращити сервіс. Ми працюємо як із традиційними метриками якості – CSI (Customer Satisfaction Index) та NPS (Net Promoter Score), які дозволяють збирати зворотний зв’язок від клієнтів та розуміти їхні потреби, очікування, «болі», так і з суто власними, адаптованими під наші процеси метриками.

    Наприклад, ми вирахували, що для нас показник FCR (First Call Resolution rate) має бути не добовий, а тижневий. Це допомагає виявити слабкі місця та впровадити необхідні зміни для поліпшення обслуговування.

    День із життя підтримки NovaPay

    Нині команда обслуговує різні сегменти клієнтів – приватних, ФОПів, бізнес. Велику частину складають вихідні дзвінки, коли співробітники пропонують продукти та послуги, інформують підприємців про ліміти та допомагають клієнтам з різними задачами. Звісно, окрема частина навантаження – вхідні дзвінки та чати.

    В середньому наші агенти підтримки за тиждень отримують:

    • 4,5 тис. дзвінків від клієнтів з питаннями щодо переказів та післяплати;
    • 7 тис. повідомлень у чатах від користувачів застосунком NovaPay;
    • 2 тис. дзвінків від юридичних осіб та підприємців;
    • 4,5 тис. звернень з інших питань.

    Ми йдемо в ті канали комунікації, де клієнту з нами простіше та швидше спілкуватися. Зараз це переважно чати у Telegram та Viber. Також ми представлені у всіх соціальних мережах, сторах та маємо гарячу лінію для дзвінків. Прагнемо мінімізувати автоматизацію і максимально говорити особисто з клієнтом.

    Контроль якості

    Після кожної взаємодії з клієнтом ми ретельно аналізуємо зворотний зв’язок. Кожне незадоволення клієнта – можливість для нас вдосконалити свою роботу. Для цього впровадили процес CFL (Close Feedback Loop), який дозволяє не лише розуміти, що не влаштовує клієнтів, але й усувати ці проблеми та покращувати якість обслуговування при постійно зростаючому обʼєму звернень і дзвінків. Адже ми в NovaPay постійно впроваджуємо нові продукти і послуги – відтак, зростає і кількість звернень.

    Наша система контролю якості допомагає забезпечити високий рівень задоволеності клієнтів. За даними аналітики, 65-75% контактів з нашою підтримкою закінчуються оцінкою 5 або 4. Але, звісно, ми прагнемо наблизитись до максимуму – 100%.

    Клієнт завжди правий

    Наш основний принцип у спілкуванні з клієнтом – це реальне розв’язання проблеми, а не просто її фіксація чи вибачення. Бо знаємо, що наша готовність вирішувати будь-які негаразди підвищує рівень довіри та лояльності до бренду. Наші клієнти безпосередньо впливають на зміну процесів всередині компанії. Nobody is perfect, і нам точно є куди зростати. Особливо, коли твій бенчмарк – улюблена всіма Нова пошта.

    Щоб ще краще впоратися з будь-якими непередбачуваними ситуаціями, ми запровадили систему “сорі-бонусів” – пропонуємо подарунки або бонуси клієнтам у випадку, якщо щось пішло не так, або ситуації, що виходять за межі нашого контролю, негативно впливають на життя нашого клієнта.

    Наприклад, нещодавно у клієнта була технічна проблема, пов’язана з переказом коштів. Ми вибачились за тимчасові незручності та запропонували йому “сорі-бонус” у 250 гривень. Клієнт попросив переказати кошти фонду “Повернись живим”. Це ми і зробили. Маємо додатковий донат на добру справу та лояльного клієнта.

    Допомагали й людям старшого віку. Одна жінка поповнювала свій мобільний рахунок на 132 гривні і випадково помилилася цифрою. Кошти зарахувались на інший номер телефону. Ми компенсували їх у вигляді “сорі-бонусу”.

    Створення служби підтримки – це постійний процес удосконалення та адаптації до потреб клієнтів. Наш шлях полягає у збереженні відкритого зв’язку з клієнтами та гнучкому реагуванні на їхні потреби та запити. Але головне – це, власне, завжди шлях.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяРегулятор Сингапуру робить наступний крок в галузі квантової безпеки
    Наступна стаття Регулятор у США попередив, що порушення споживчих прав при застосуванні сирих технологій ШІ не буде потуратися

    Схожі статті

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 202501 Хв читання

    Компанія OpenAI підписала угоду про купівлю потужностей Amazon Web Services на суму $38 млрд. Це…

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025
    Останні по темі

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту