Соціальна мережа X подала до суду на групу Media Matters for America, яка звинуватила платформу у дозволі на показ антисемітських публікацій поруч із рекламою. У соцмережі заявляють, що група підробила зображення, де реклама технологічної компанії з’являлася поряд з пронацистськими матеріалами від користувачів соцмережі.
Як зазначає BBC, юристи X звинувачують Media Matters у розробці як цих зображень, так і відповідної медіастратегії, щоби відігнати рекламодавців з платформи та знищити соціальну мережу.
У позові стверджується, що Media Matters нібито “свідомо та зловмисно виготовили зображення, які зображали публікації рекламодавців на платформі соціальних медіа X Corp, поруч із неонацистським і маргінальним вмістом білих націоналістів”.
Генеральний прокурор штату Техас Кен Пакстон заявив, що він відкрив розслідування щодо Media Matters “на предмет можливої шахрайської діяльності” у звинуваченнях щодо X. Його офіс також опублікував заяву, в якій назвав ліберальну групу “радикальною організацією проти свободи слова”.
Причиною позову стало дослідження цензора Media Matters for America, яке стверджувало, що платформа X дозволяє показувати рекламу поруч з антисемітськими та пронацистськими публікаціями, які соцмережа, схоже, не спішила блокувати через проблеми з модерацією.
Маск послабив політику модерації і скоротив багатьох співробітників, які займалися безпекою на платформі, коли його придбання вартістю $44 млрд завершилося минулого року. Багато брендів, побоюючись розміщення поруч із токсичним контентом, зняли свою рекламу. Доходи від реклами впали приблизно на 50%.
Після публікації аналізу Media Matters, великі компанії почали відмовлятися від реклами на платформі і закликали CEO X Лінду Яккаріно піти з посади, щоби зберегти репутацію.