Мобільний оператор “Vodafone Україна” повідомив про успіхи у впровадженні штучного інтелекту. Компанія планує не лише оптимізувати власні бізнес-процеси, але й перетворити розроблені ШІ-рішення на потенційний продукт для інших компаній.
Як передає Інтефакс-Україна, компанія вже створила цифрового ШІ-асистента, який значно підвищує ефективність роботи співробітників та допомагає збільшувати доходи. ШІ-інструменти “Vodafone Україна” дозволяють операторам працювати на 7-15% ефективніше, а середній дохід від одного оператора зі штучним інтелектом на 12% вищий за стандартний.
У компанії вже запустили цифрового асистента, який використовує передові технології від OpenAI, Llama, Mistral та інших провідних розробників штучного інтелекту, включаючи можливості перетворення голосу в текст та миттєві відповіді на основі власної бази знань.
У 2025 році “Vodafone Україна” планує масштабне впровадження ШІ-технологій. Зокрема, компанія розширить використання штучного інтелекту на підрозділи, що опрацьовують вхідні дзвінки, та розробляє автоматизований чат для опрацювання звернень абонентів у текстових каналах. Особливістю підходу компанії є неухильне дотримання найвищих стандартів безпеки даних.
У квітні цього року офіційно приєднався до ініціативи саморегулювання у сфері штучного інтелекту, яку раніше започаткували провідні українські IT-компанії. Тоді мобільний оператор підписав Добровільний кодекс відповідального використання штучного інтелекту.