Компанія Visa представила три нові додаткові сервіси, розроблені для того, щоб зробити прийом платежів простішим та безпечнішим. Ці послуги призначені для еквайрингових компаній, платіжних фасилітаторів, роздрібних продавців, маркетплейсів та магазинів, передає PYMNTS.
В оновленій версії Authorize.net 2.0 Visa додала спрощений інтерфейс користувача, можливості штучного інтелекту, покращені панелі управління та підтримку технології Tap to Phone для платежів у фізичних точках продажу. Вдосконалений сервіс буде доступний у США вже у другому кварталі цього року, а в інших країнах – у 2026 році.
“Використання нових технологій для більш ефективного та безпечного прийому платежів може стати тим, що виділяє бізнес у сучасному світі, який швидко диджиталізується”, – зазначив президент з питань додаткових послуг компанії Visa Ентоні Кехілл. “За допомогою наших нових сервісів ми допомагаємо бізнесу використовувати аналітику, засновану на даних, спростити процес оплати та ефективніше боротися з шахрайством, ніж будь-коли раніше”.
Visa співпрацює з Featurespace та іншими компаніями у сфері антифрод-аналітики для покращення системи моніторингу ризиків і шахрайства. Використання ARIC Risk Hub стане частиною екосистеми Visa Advanced Authorization (VAA) та Visa Risk Manager (VRM), що допомагає ідентифікувати підозрілі транзакції ще до їхнього завершення.
Нагадаємо – у березні Міністерство цифрової трансформації повідомило про розширення партнерства з міжнародним платіжним гігантом Visa. Компанія активно підтримує розбудову цифрової держави й запуск революційних послуг в Україні. Серед нових напрямків співпраці – штучний інтелект і посилення кіберстійкості.