Компанія Rakuten Viber оголосила про запуск нових інструментів для малих бізнесів в Україні. Нові функції мають на меті допомогти підприємцям краще взаємодіяти з клієнтами, підтримувати онлайн-присутність і просувати свої послуги через додаток, пише delo.ua.
Одне з головних нововведень — поява окремої папки «Клієнти», куди автоматично потрапляють чати, ініційовані через QR-коди, посилання або бізнес-пошук. Компанії можуть швидше реагувати на звернення та ефективніше обробляти замовлення. До цієї папки можна вручну додати вже існуючі листування.
Також у Viber з’явилася функція бізнес-дзвінків. Тепер користувачі можуть напряму телефонувати компаніям через додаток, не знаючи особистого номера. Доступні як голосові, так і відеодзвінки. Клієнти бачать лише назву та логотип компанії, що забезпечує додатковий рівень конфіденційності та безпеки.
Ще одна важлива опція — категоризація бізнесів. Власники можуть обрати до двох категорій, які найточніше описують їхню діяльність. У додатку з’явиться карусель із категоріями, адаптована під конкретну локацію користувача. Всі профілі проходять модерацію, а результати фільтруються за країною, містом і районом, що дозволяє бачити лише локальні пропозиції.
Оновлення стали логічним продовженням розвитку бізнес-профілів, які сервіс впровадив восени минулого року. Тоді власники бізнесу отримали можливість взаємодіяти з клієнтами прямо у застосунку. Раніше такі функції запустили у Греції та на Філіппінах, що призвело до збільшення кількості бізнес-акаунтів на 65% з початку 2024 року.