Іспанський банк CaixaBank зібрав мультидисциплінарну робочу групу з понад 100 осіб, яка займатиметься виключно розробкою та впровадженням генеративного штучного інтелекту в конкретних сферах внутрішніх послуг та послуг, пов’язаних з клієнтами. Метою нової команди є аналіз потенціалу цієї нової технології, а також створення кейсів її використання.
Як зазначається у релізі установи, команда має офіси в Барселоні та Мадриді, а окремі співробітники були відібрані з метою сприяння багатовимірному та глобальному баченню розвитку подій. Очікується, що CaixaBank розгорне кейси використання в усій Групі протягом 2024 року.
В CaixaBank очікують, що ШІ сприятиме розвитку діяльності банку в цілому, а також покращить користувацький досвід клієнтів і співробітників. Фінансова установа також має намір впорядкувати нові функції програмного забезпечення та оптимізувати процеси аналізу управлінської інформації.
Серед ініціатив, які включені в новий проєкт, зазначається процес оптимізації обслуговування клієнтів через використання цифрових каналів, а також ініціативи, пов’язані з аналітикою ризиків, з акцентом на надання необхідних інструментів для професіоналів компанії. Крім того, до проєкту включено генерування коду в розробках, підготовку тестів та розробку документації для нових технологічних функцій та операцій.
Новий інструмент генеративного ШІ надасть співробітникам більше часу, щоб зосередитися на завданнях з вищою доданою вартістю, а клієнтам — кращий загальний досвід у безпечний та швидкий спосіб.