Державний “Приватбанк” запустив новий сервіс, який дозволяє клієнтам негайно інформувати банк про спроби шахрайства та отримувати термінову допомогу чи консультацію прямо у мобільному застосунку “Приват24”. Також там можна передавати інформацію про фішингові сайти та підозрілі телефонні номери зловмисників.
Як зазначається у релізі банку, новий сервіс банку спрямований на те, щоб допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити потенційні збитки від шахрайства шляхом швидкого впровадження блокуючих дій.
“Відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством не треба телефонувати до банку та чекати з’єднання з оператором. Терміновий сервіс інформування про шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів”, – каже член правління “Приватбанку” з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
Новий сервіс доступний в меню “Комунікації” у правому верхньому куті на головному екрані додатка. Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, треба лише відповісти на питання у розділі “Повідомити про шахрайство”.
Також “Приватбанк” закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.