Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу про взаємодію з державою. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься, йдеться у повідомленні пресслужби міністерства.
Мета платформи – створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. Наприклад, якщо підприємець звернувся у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволений якістю послуг, тоді можна залишити відгук на “Пульсі”. Також можна залишити позитивний відгук. Відгук від бізнесу буде відцифровано та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
Система складатиметься з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету.
1. Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
2. В інформаційному вікні підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу.
Коротка — для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга — передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
3. Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.