Генеральна директорка соціальної мережі X (колишній Twitter) Лінда Яккаріно припускає можливість виходу соцмережі на прибуток наступного року. Попри падіння кількості активних користувачів та судові позови, нібито значна кількість рекламодавців після перерви вже повернулися на платформу, включно з більшістю найкращих рекламодавців компанії.
Як зазначає Reuters, Виступаючи на щорічній конференції Code, глава X Лінда Яккаріно захищала прогрес компанії під керівництвом власника мільярдера Ілона Маска. Відтоді, як Ілон Маск придбав соціальну мережу в жовтні, X намагається утримати рекламодавців, які бояться з’являтися поруч з неприйнятним контентом.
Водночас повідомляють про судові позови до X, в яких стверджується, що вона не сплатила оренду своїх офісів і мільйони доларів вихідної допомоги тисячам звільнених співробітників.
Зазначається, що Лінда Яккаріно перебуває на посаді генерального директора X уже понад 100 днів. Порівняно з минулим роком, за її словами, 90% із сотні найбільших рекламодавців колишньої Twitter вже повернулися на майданчик. Лише за останні 12 тижнів, як вона уточнила, соціальній мережі вдалося повернути близько 1500 рекламодавців.
Лінда Яккаріно має великий досвід роботи в рекламній сфері медійного бізнесу, тому Ілон Маск і залучив її до керівництва компанією X, щоб відновити грошові потоки від реклами. Цього місяця він зізнався, що рекламні доходи платформи США скоротилися на 60 %. Генеральний директор компанії пояснила, що X тепер керується пріоритетом свободи слова, а також заперечила на зауваження про нібито недоброзичливість компанії щодо рекламодавців.
За словами Яккаріно, X запровадила додаткові інструменти для модерації контенту, а також механізми запобігання появі реклами поряд з неприйнятним контентом. Штат фахівців, залучених до реалізації реклами та контролю за контентом, з моменту проведених торік перетворень у Twitter, за інформацією голови компанії, також було розширено. Крім того, контролем за вмістом публікацій на сторінках X займаються ще й підрядні організації.
Антисемітський контент на X був у центрі уваги протягом останніх тижнів. Ілон Маск пригрозив позовом проти Антидифамаційної ліги, звинувативши некомерційну організацію, яка бореться з антисемітизмом, у тому, що вона спричинила зниження доходів від реклами на X на 60% у США.