Фінтех-компанія Union Credit оголосила про запуск першого маркетплейсу для кредитних спілок, який дозволяє кредитним спілкам робити кредитні пропозиції в один клік на місці покупки. Сервіс дозволить кредитним спілкам залучати нових членів з-поза меж своєї екосистеми, збільшити обсяги кредитування та зміцнити свої конкурентні переваги.
Як зазначається у релізі компанії, Union Credit оголосив про стратегію для цього маркетплейсу в січні 2023 року. Пропозиції охоплюють усі типи споживчих кредитів, включаючи автокредити, кредитні картки, кредити на придбання житла, персональні кредити тощо.
Раніше цього року компанія уклала партнерство з TransUnion як з постачальником даних. Union Credit також сформував ключове партнерство з Zest.ai, щоб дозволити кредитним спілкам використовувати модель Zest для надання більш справедливого та інклюзивного доступу до кредитів усім споживачам.
За словами представників компанії, передові кредитні спілки надають підтримку та співпрацюють з метою просування місії залучення нового покоління членів.
Union Credit співпрацює з цифровим магазином TruStage, Perpetual Offers (раніше відомий як CuneXus), пропонуючи свій маркетплейс майже 250 клієнтам Perpetual Offers – кредитним спілкам. Разом вони підтримують зусилля фінансових установ із залучення та утримання членів. Співзасновник CuneXus Дейв Бюргер (Dave Buerger) та колишній віце-президент Баррі Кірбі (Barry Kirby) зараз обіймають посади головного виконавчого та операційного директора Union Credit відповідно.
Union Credit фінансується фондом TruStage Ventures, колишнім CMFG Ventures, а також за підтримки Marin Sonoma Impact Ventures (MSIV), Array, Way.com та інших стратегічних фінтех-інвесторів.