Укрпошта оголосила про співпрацю з китайським маркетплейсом Temu. Українське підприємство поштового зв’язку стало стратегічним партнером Temu.
Як повідомили на офіційній сторінці Укрпошти у Facebook, за час дії пілотного проєкту компанія доставила понад 1,5 мільйона посилок з Temu. 80% із них — за три дні після митного оформлення.
Протягом 1 кварталу 2025 року Укрпошта планує відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок та доставляти більш як 90% посилок за 1–2 дні з моменту перетину кордону України.
“Впевнений, що це буде до вподоби багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку”, – наголосив CEO Укрпошти Ігор Смілянський.
Також Смілянський наголосив, що компанія є лідером ринку не лише експортних посилок. Укрпошта лідирує в доставленні посилок із Китаю в Україну, де на неї припадає понад 60% відправлень.
Нагадаємо – у листопаді Укрпошта запустила послугу поповнення карток monobank без комісії у своїх відділеннях. За словами Гороховського, запущена послуга – заслуга CEO Укрпошти Ігоря Смілянського, який змінив процеси, умови та підхід до партнерства.
Щодо Temu, маркетплейс стикається з розслідуванням у Європі з приводу продажу нелегальної продукції. Європейська комісія підозрює компанію в порушенні нового Закону про цифрові послуги (DSA — Digital Services Act).
Європейська комісія та національні регулятори Бельгії, Німеччини та Ірландії також стурбовані фейковими знижками на платформі, що вводять користувачів в оману. Європейський Союз розпочав друге розслідування щодо Temu.
В пресслужбі компанії ці розслідування прокоментували так: “Temu серйозно ставиться до своїх зобов’язань згідно з DSA, постійно інвестуючи в зміцнення системи відповідності та захисту інтересів споживачів на нашій платформі. Ми повністю співпрацюватимемо з законодавчими вимогами для досягнення спільної мети – створення безпечного та надійного ринку для споживачів. У рамках окремого розвитку ми підтверджуємо, що перебуваємо в процесі обговорення можливості приєднання до “Меморандуму про взаєморозуміння (MoU) щодо продажу контрафактних товарів в Інтернеті”, добровільної угоди, що сприяється Європейською комісією”.