Український стартап ChoiceQR, що спеціалізується на автоматизації ресторанів, залучив €1 млн інвестицій від польського фонду Smartlink Partners. Фінансування надано у формі конвертованої позики, яка стане частиною раунду серії A, що наразі проводить компанія.
Про це повідомив співзасновник проєкту Володимир Оляніцький, пише Forbes. Стартап активно розвивається на польському ринку, куди вийшов у 2022 році. Наразі сервіс має понад 2000 зареєстрованих ресторанів у Польщі, з яких більш ніж 500 є платними користувачами.
20% користувачів ChoiceQR у Польщі — це заклади, відкриті українцями після початку повномасштабної війни. Серед клієнтів компанії — мережі Thai Wok, Sushi World, Pizza Factory та один із найстаріших польських фудкортів Hala Koszyki.
Починаючи як сервіс для створення QR-меню, проєкт розвинувся до повноцінної платформи, що пропонує рішення для створення застосунків, сайтів, онлайн-меню з CRM-системою та власною доставкою. Річний регулярний дохід стартапу становить $3 млн, і компанія наближається до беззбитковості на поточних ринках.
Польща є одним із найбільших гастрономічних ринків Східної Європи з приблизно 60 000 ресторанів, і мета ChoiceQR — охопити 20% цього ринку. Окрім України та Польщі, компанія працює в Чехії, Словаччині, країнах Балтії, Казахстані та Німеччині, готуючись до виходу на румунський, угорський і грузинський ринки.
Нагадаємо – у січні український стартап Competera, який розробляє інтелектуальну платформу оптимізації цін для ритейлерів, отримав інвестиції у розмірі $3 млн. Ці кошти допоможуть компанії вийти на ринок США, розширити спектр послуг та покращити можливості ШІ.