Заснована українцями компанія Grammarly оголосила про плани придбати популярний застосунок для роботи з електронною поштою Superhuman. У компанії зазначають, що листування вже є основною сферою використання їхніх ШІ-інструментів серед професійної аудиторії — щотижня помічник Grammarly допомагає редагувати понад 50 мільйонів листів у понад 20 поштових сервісах.
Як передає The Verge, покупка власного застосунку для пошти виглядає логічним кроком для подальшої інтеграції технологій. Grammarly також анонсувала трансформацію в багатофункціональну ШІ-платформу для продуктивності, яка працюватиме з десятками інтелектуальних агентів. Серед них — спеціалізовані інструменти для комунікації, продажів, підтримки та маркетингу, які зможуть паралельно взаємодіяти з користувачем над одним завданням, наприклад, створенням клієнтського листа.
Електронна пошта є ідеальним середовищем для запуску таких інтелектуальних агентів, адже професіонали щодня витрачають на роботу з нею понад три години, наголошують у компанії. Таким чином Grammarly розширює свою роль: від помічника в редагуванні текстів до повноцінного учасника цифрової продуктивності.
На ринку Grammarly доведеться змагатися з Google та OpenAI, які також розвивають свої ШІ-платформи з агентами.
Нагадаємо – наприкінці травня Grammarly залучила $1 млрд фінансування від фонду General Catalyst. Отримані кошти будуть спрямовані на розвиток нових ШІ-продуктів, маркетинг, продажі та стратегічні придбання Grammarly.