Новий сервіс “Дія.Мультишеринг”, який дозволяє передавати кілька цифрових документів одним запитом, за перший місяць роботи продемонстрував високий попит серед бізнесу. Запущений 1 червня як перший платний сервіс “Дії” для компаній, він вже забезпечив понад 340 тисяч успішних передач документів.
Про це розповів керівник команди впровадження “Дії” Олексій Вовк у колонці для Liga.net.
Понад 60 компаній з різних секторів вже інтегрували мультишеринг у свої процеси. “Дія” працює з кожним партнером індивідуально: допомагає з технічними нюансами, адаптує рішення під потреби компаній. Такий підхід дозволяє створювати не просто цифрові інструменти, а працюючі бізнес-рішення, наголосив Вовк.
За словами керівника команди впровадження “Дії”, мультишеринг є черговим прикладом ефективної співпраці між державою та бізнесом. Сервіс підтримує широкий спектр документів: ID-картку, закордонний паспорт, податковий номер (РНОКПП), посвідки на постійне і тимчасове проживання, довідку про доходи, свідоцтво про народження дитини, довідку ВПО, актові записи про зміну імені, шлюб чи розлучення, пенсійне посвідчення, документи про освіту, посвідчення ветерана, посвідчення водія, техпаспорт та студентський квиток.
Принцип роботи мультишерингу:
- Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном з “Дією”.
- Обирає документи, які хоче надіслати.
- Засвідчує запит “Дія.Підписом”.
Мультишеринг працює навіть тоді, коли в клієнта немає всіх документів — надійдуть доступні, а система покаже, чого бракує. Для клієнтів сервіс є безоплатним, платити доведеться лише бізнесу.
Нагадаємо – Ощадбанк одним із перших українських банків запровадив для клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу (ММСБ) мультишеринг документів через “Дію”.