За даними групи компаній EVO, у 2024 році українці витратили на онлайн-покупки 239 млрд грн, що на 25% більше порівняно з 2023 роком. Про це пише dev.ua.
Наразі в Україні налічується близько 11 мільйонів інтернет-покупців, які в середньому здійснюють 17 покупок на рік із середнім чеком 1300 гривень. Частка електронної комерції в роздрібній торгівлі становить 10%, що вдвічі менше, ніж у Польщі та США.
Найпопулярнішими категоріями товарів у 2024 році на сайтах Prom, Shafa та Kabanchik стали чохли для телефонів, біодобавки, кеди, корм для тварин та парфуми. Найбільше зростання продажів показала кліматична техніка через блекаути в літні місяці.
Серед факторів, що сприяли зростанню електронної комерції, відзначають безкоштовну доставку, можливість відтермінованої оплати та вихід на український ринок китайського маркетплейсу Temu. При цьому аналітики EVO зазначають, що українським компаніям складно конкурувати з китайськими через нерівні податкові умови, оскільки покупки на китайських платформах не приносять надходжень до бюджету України.
Зауважимо – попри третій рік повномасштабної війни 65% опитаних українців не планують відмовлятися від святкових покупок. Минулого року цей показник становив 59%, а у 2022-му — 61%.