“Укрзалізниця” розпочала бета-тестування нової функції у своєму застосунку, яка дозволить користувачам налаштувати моніторинг квитків із можливістю автовикупу для поїздів внутрішнього сполучення.
Як зазначається у релізі компанії, користувачі можуть або налаштувати моніторинг квитків на поїзди, які вже є у продажу з можливістю відстежувати наявність конкретних місць, або налаштувати моніторинг на напрямки з можливістю відстежувати появу в продажі квитків на поїзди між обраними містами.
В разі налаштування моніторингу конкретного поїзда, у користувача є можливість увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Щоб зробити це, треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: під час активації функції одразу знімуть кошти, а коли місце з’явиться — воно автоматично викупається, а користувачу прийде push-сповіщення про вже викуплені квитки. Якщо моніторинг скасують або квитки не знайдуться, то гроші повернуться автоматично.
Якщо користувач налаштував моніторинг напряму та на нього з’явилися квитки, про відповідну подію прийде сповіщення в застосунку. Тоді клієнт зможе стандартно викупити зручне місце.
Ця можливість доступна для користувачів, які авторизовані через “Дія.Підпис”.