Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»У ЄС хочуть посилити регулювання реклами криптовалют у соцмережах

    У ЄС хочуть посилити регулювання реклами криптовалют у соцмережах

    9 Червня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Європейське бюро союзів споживачів (BEUC) випустило звіт, в якому вказало на необхідність посилити регулювання реклами криптовалют у популярних соціальних мережах, що вводить в оману. Там закликали Європейську комісію посилити нагляд за рекламою криптовалют.

    Як зазначається у звіті BEUC, соціальні мережі допускають поширення реклами криптовалют, що вводить в оману і практикує недобросовісну комерційну практику. Бюро підкреслило, що обманюють споживачів не лише рекламодавці, а й інфлюєнсери.

    BEUC зазначила, що Instagram, YouTube, Twitter, Facebook та TikTok є ключовими гравцями у просуванні цифрових активів. На думку організації, користувачі соцмереж не повністю обізнані про пов’язані з ними ризики.

    Відповідно до звіту, рекламодавці оминають правила майданчиків, що забороняють просування неліцензійних фінансових платформ. Представники BEUC також звернули увагу на так званих фінфлюенсерів, які є важливим джерелом інформації для молодшої аудиторії.

    Всупереч зусиллям національних регуляторів по боротьбі з рекламою, що вводить в оману, проблема, як і раніше, не має комплексного підходу, йдеться у звіті.

    Європейська організація споживачів запропонувала кілька заходів щодо протидії подібним маркетинговим кампаніям:

    Асоціація закликала Єврокомісію вимагати від соціальних майданчиків посилити рекламну політику щодо криптовалютного ринку. Заклик підписали група споживачів із Данії, Франції, Греції, Італії, Литви, Португалії, Словаччини та Іспанії.

    Серед пропозицій Бюро зазначаються суворіша рекламна політика та посилення заходів щодо її дотримання та чітке позначення ризиків із боку впливових осіб.

    Нещодавно регулятори Великобританії випустили свій перелік вимог до криптореклами.

    На початку року влада Великобританії попередила про нове регулювання ринку криптовалют та кримінальну відповідальність за порушення законів. За порушення нових вимог щодо реклами криптовалют може йти покарання до двох років ув’язнення.

    Дослідження, проведене двома колишніми економістами Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), свідчить, що криптопроєкти, які рекламуються знаменитостями, на 23-40% частіше виявляються шахрайськими.

    Водночас з’явилися свідчення, що криптоінфлюенсери стали обережнішими у рекламі криптопроєктів після краху FTX.

    Цифрові активи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяВласник “Сенс Банку” погрожує правовими ризиками для майбутніх інвесторів банку, якщо його буде націоналізовано
    Наступна стаття Нідерланди запустили OVpay, першу загальнодержавну повністю безконтактну систему оплати громадського транспорту

    Схожі статті

    ЄС планує розширити централізований нагляд за криптобіржами та фондовими ринками

    4 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Revolut запровадив безкомісійний обмін між доларами та стейблкоїнами за курсом 1:1

    3 Листопада 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту