Управління фінансової поведінки (FCA) у Великій Британії готує нові правила з крипто-маркетингу, які набудуть чинності з 8 жовтня 2023 року. Рекламодавці криптовалютних послуг у Сполученому Королівстві будуть піддаватися суворішим правилам.
Як зазначає The Block, британський регулятор створює правила реклами для крипторинку, щоб усунути невідповідність між інвестиційними рішеннями споживачів та підвищеними ризиками.
У нових правилах, які мають набути чинності після перехідного періоду в 4 місяці, прописані вимоги чітких попереджень про ризики та обмеження для реклами, яка не повинна вводити в оману інвесторів-початківців.
Згідно з новими правилами, криптофірми повинні розміщувати попередження про можливість втрати всіх грошів, які користувач інвестує. Повідомлення мають містити інформацію про високі ризики криптоінвестицій, а також дисклеймер про відсутність захисту в разі втрати капіталу. Криптокомпанії зобов’язуються перевіряти, чи мають особи необхідні знання і досвід для участі в інвестиціях в криптовалюту.
Британський регулятор зобов’язав криптовалютні компанії запровадити “період обмірковування” для інвесторів-початківців. Крім того, в рамках заходів щодо підвищення обізнаності інвесторів про ризики FCA заборонило використання бонусів “приведи друга” фірмами в цьому секторі.
Впроваджені правила спрямовані на те, щоб надати людям достатньо часу та відповідні попередження про ризики, щоб забезпечити процес прийняття обґрунтованих рішень. FCA прагне надати інвесторам більше часу на обмірковування свого рішення, щоб вони могли зробити свідомий вибір.
Нові правила для криптовалют аналогічні тим, які FCA запровадив минулого року для боротьби з рекламою високоризикових інвестицій.
У серпні 2022 року FCA запровадило суворіші правила для боротьби з рекламою інвестиційних продуктів з високим ризиком, що вводить в оману. Однак ці заходи не поширювалися на криптовалюти, оскільки регулятор очікував на підтвердження уряду, щоб поширити свій нагляд на криптовалютні продукти.