У необанк-проєкті monobank, який працює на банківській ліцензії “Універсал Банку”, оголосили про оновлення сервісу expirenza by mono. Там впроваджують для бізнесу, що використовує еквайринг від monobank, можливість інтеграції зборів на підтримку армії у процес розрахунку з боку клієнтів.
Як зазначається у публікації Олега Гороховського, співзасновника компанії Fintech Band, яка керує необанк-проєктом, для підключення “Бойових” у закладі бізнес має звернутися до свого аккаунт-менеджера.
При оплаті рахунку по QR-коду в закладах, які активують новий сервіс, після екрана чайових зʼявиться новий екран так званих “Бойових”, де клієнт зможе надіслати гроші на потреби війська. Також у бізнесу є можливість додати свою “Банку” як збір, а “Бойові” підуть тим підрозділам або військовим, яким допомагає саме цей бізнес.
Раніше в monobank анонсували оновлення сервісу “База” для монетизації творчості. Сервіс планується розвивати, у наступному оновленні з’являться нові можливості для користувачів.