Одна з найбільших турецьких компаній електронної комерції Hepsiburada.com планує запуститись в Україні, незважаючи на російське вторгнення. Вихід на український ринок є частиною довгострокової стратегії компанії, метою якої є відновлення після падіння цін на акції після виходу на Nasdaq у 2021 році, повідомляє Bloomberg.
“Україна є складним, але важливим ринком для Туреччини”, — сказав CEO Hepsiburada Нілхан Онал Гьокчетекін, який очолив компанію рік тому і пообіцяв повернути їй прибутковість.
Спочатку e-commerce гравець планує здійснити тестові операції в Україні, а довгострокова стратегія компанії залежить від співпраці з локальними партнерами, каже CEO. Також важливими регіонами в перспективі для Hepsiburada є Косово та Близький Схід.
Hepsiburada, заснована в 1998 році і офіційно відома як D-MARKET, стала публічною в США в середині 2021 року. Це стало першим первинним лістингом турецьких акцій на Nasdaq. З тих пір акції впали з піку в $15,23 до 59 центів і зараз торгуються на рівні близько $1,70. Поточна вартість Hepsiburada становить $548 млн, порівняно з майже $4 млрд на момент IPO.