Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 2025

    Китай планує розширити використання цифрового юаня на весь світ

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Тренди, виклики, можливості електронної комерції: як минув перший Ukrainian eCommerce Day

    Тренди, виклики, можливості електронної комерції: як минув перший Ukrainian eCommerce Day

    19 Травня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    16 травня в Києві відбулася перша щорічна конференція, організована Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній, присвячена обговоренню поточної ситуації та майбутнього електронної комерції в Україні – Ukrainian eCommerce Day. Про що говорили лідери цифрової торгівлі, логістики та фінтеху – FinTech Insider зібрав ключове з заходу.

    Ecommerce: стабільне зростання, величезний потенціал

    Як відзначив у своєму виступі Євген Лісняк (Visa), обсяг ринку електронної комерції в Україні станом на 2024 рік становив 210 млрд гривень. Але частка e-commerce у торгівлі складає лише 10%, тож потенціал зростання цього сегменту – величезний. З 2022 року єком в Україні зростає на 15-20% щорічно.

    За словами Євгена, зростанню електронної комерції сприятимуть такі тренди, як автоматизація та персоналізація, розвиток ШІ та VR/AR, мобільна комерція та соціальна комерція, інновації в логістиці, розвиток B2B-комерції та транскордонної торгівлі, омніканальність стратегій та ін.

    Микита Артемчук (Prom) також навів цифри, що ілюструють зростання e-commerce в Україні. Зокрема кількість інтернет-покупців у 2024 році складала 10,9 млн, що на 5% більше в порівнянні з попереднім роком. Середня кількість покупок, які здійснювали ці люди протягом року – 17 (+13% за рік), а середній чек зріс на 5% у порівнянні з 2023-м і склав 1285 грн.

    Микита підкреслив, що, згідно з дослідженням Prom, для кожного другого онлайн-покупця безкоштовна доставка є ключовим фактором вибору інтернет-магазину. Також до топ-5 факторів увійшли: низькі ціни, знижки на товар, короткі терміни доставки та широкий асортимент товарів. За словами представника маркетплейса, зручні відтерміновані оплати та кредити також сприяють зростанню продажів.

    Якщо говорити про маркетплейси, то важливим на заході стало інтерв’ю з Данилом Гетманцевим, головою Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики. Він розповів про законопроєкт щодо оподаткування доходів, отриманих із цифрових платформ, який нещодавно схвалив Кабмін. За словами нардепа, попереду ще велика дискусія з бізнесом і прийняття на її базі відповідних рішень, щоб законопроєкт “не нашкодив”. Нагадаємо, що законопроєкт спрямований на забезпечення запровадження в Україні міжнародного автоматичного обміну інформацією про доходи, отримані через цифрові платформи. Документом передбачена пільгова ставка з ПДФО у розмірі 5%. Обов’язки податкового агента покладаються на операторів платформ.

    Електронна комерція: ключові тренди та перспективи

    Олександр Яблунівський (Visa) розповів про технології, які змінюють e-commerce, і серед них найбільш актуальна зараз – штучний інтелект та впровадження ШІ-асистентів. Нещодавно компанія представила програму Visa Intelligent Commerce, що дозволить ШІ знаходити та купувати товари, створюючи новий безперебійний та персоналізований досвід для споживачів. За словами Олександра Яблунівського, ШІ-асистенти “дійсно змінять комерцію”.

    Також Олександр зазначив, що прогнози щодо поступового зникнення пластикових карток по суті реалізовується. Адже сервіс Visa Click to Pay дозволяє безпечно зберігати свої картки для подальших покупок в один клік, а сервіс Visa Payment Passkey дозволяє використовувати біометричні дані для швидкого та зручного підтвердження особи та авторизації платежів. Тож клієнт дійсно отримує безшовний досвід в e-commerce.

    Одна з панельних дискусій була присвячена обговоренню як трендів в e-commerce, так і ролі цифрових платежів. Експерти зазначили, що нині найактуальнішими трендами є спрощення клієнтського досвіду, штучний інтелект, включаючи ШІ-помічників, а також розвиток нових платіжних методів, зокрема миттєвих платежів між банківськими рахунками та BNPL.

    Олексій Рубан (NovaPay) спрогнозував, що найближчі 2-3 роки на ринку буде посилюватись конкуренція, буде з’являтися більше гравців, у тому числі іноземних. Олексій Миропольський (RozetkaPay) вважає, що нас очікує спрощення досвіду покупця та додавання ШІ у всі процеси. А Сергій Макаренко (ПриватБанк) зазначив, що виграє той, хто зможе вирішити “біль” клієнта, надасть йому можливість купувати в єкомі безшовно.

    Павло Даніман (Нова пошта) в бліц-інтерв’ю зазначив, що українському e-commerce не вистачає швидкості. Нова пошта, зокрема, рухається до більш швидкої доставки (протягом дня до великих міст і декілька годин в межах міста) як за рахунок автоматизації багатьох процесів, так і завдяки впровадженню таких нових послуг для продавців, як фулфілмент.

    Про важливість розвитку мобільної комерції розповів у своїй доповіді Ігор Полич (Devlight). За його словами, 10 із 10 найбільших ритейлерів в Україні мають мобільні застосунки. Для них мобільний застосунок відіграє таку роль:

    • цифровий доступ до бренду
    • персональний асистент покупця;
    • найефективніший канал комунікації;
    • ядро програми лояльності та гейміфікації.

    Також на Ukrainian eCommerce Day виступив ветеран російсько-української війни, майстер гончарної справи Микола Величко, який поділився кейсом створення арт-резиденції (повноцінно запрацює влітку цього року), в якій збиратимуться не лише туристи та митці, а й проходитимуть реабілітацію військові. Пан Микола збирав потрібне фінансування на запуск проєкту, реалізовуючи 10 000 горнят, які виготовив самостійно, через вебсайт. Згідно із авторською задумкою, кожен, хто придбав виріб, стає учасником, інвестором проєкту.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяДержавна платформа “Пульс” зібрала 100 тисяч оцінок від підприємців України
    Наступна стаття Xiaomi інвестує $7 млрд у розробку власних чипів до 2035 року

    Схожі статті

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025

    НБУ розширив перелік системно важливих банків

    19 Червня 2025

    Alipay вбудовує платежі в окуляри доповненої реальності

    18 Червня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 202501 Хв читання

    Іранська криптовалютна біржа Nobitex стала мішенню хакерів, ймовірно, пов’язаних з Ізраїлем, що призвело до втрати…

    Китай планує розширити використання цифрового юаня на весь світ

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025

    Сенат США ухвалив законопроєкт про стейблкоїни. Це стало важливою подією для криптоіндустрії

    19 Червня 2025
    Останні по темі

    Ізраїльські хакери вкрали $81 млн з іранської біржі Nobitex

    19 Червня 2025

    Китай планує розширити використання цифрового юаня на весь світ

    19 Червня 2025

    Техногіганти прагнуть не вводити регулювання ШІ в Штатах протягом 10 років

    19 Червня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту