Понад 100 000 оцінок залишили підприємці України через онлайн-платформу «Пульс», яка дає бізнесу реальний інструмент впливу на якість державних послуг. Як наголосили у пресслужбі Міністерства економіки, інструмент став ефективним каналом зворотного зв’язку між підприємцями та державою, дозволяючи бізнесу впливати на якість державних послуг.
Істотне зростання кількості зібраних оцінок стало можливим завдяки інтеграції віджету “Пульс” у кабінет платника податків на офіційному сайті Державної податкової служби України. ДПС стала першою державною установою, яка впровадила подібний формат цифрової комунікації з бізнесом, що значно розширило охоплення користувачів системи.
Особливістю системи є автоматична обробка та аналіз відгуків за допомогою технологій штучного інтелекту. Зараз команда проєкту спільно з компанією Advanter Group працює над вдосконаленням аналітичних можливостей платформи. Основна увага приділяється розробці зрозумілих і практичних форматів представлення зібраної інформації, які допоможуть приймати обґрунтовані управлінські рішення.
«Платформа Пульс доводить: держава готова чути, бізнес — готовий говорити. Ми зібрали понад 100 тисяч оцінок від підприємців — це масштабний фідбек, який вперше систематизували. Аналітичний звіт — це перший крок. Він допоможе краще зрозуміти очікування бізнесу і сформувати основу для подальших рішень», — зазначив заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Циборт.
Зауважимо – проєкт “Пульс” є складовою політики “Зроблено в Україні”, ініційованої Президентом Володимиром Зеленським. Платформу розробило Мінекономіки за підтримки фахівців Ради бізнес-омбудсмена та реалізовано за сприяння Мінцифри в рамках проєкту “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID і UK Dev. Партнером виступає Офіс ефективного регулювання (BRDO), а до реалізації також долучений Урядовий контактний центр.