Китайська платформа короткометражного відео TikTok оголосила про запуск сервісу, спрямованого на те, щоб автори контенту могли продавати рекламу разом зі своїм контентом. Очікується, що творці отримуватимуть половину доходу від відеореклами, яка показується одразу після їхніх публікацій.
Як зазначається на сайті компанії, сервіс Pulse Premiere є частиною розвитку програми TikTok Pulse, за якою вибрана група авторів отримувала можливість монетизації.
Pulse Premiere поширюватиметься лише на обрані облікові записи з великою аудиторією. Він також надає рекламодавцям контроль і передбачуваність для розміщення своїх оголошень безпосередньо базуючись на вмісті контенту авторів на TikTok.
З 4 травня першими до нього приєднуються акаунти медіакомпаній BuzzFeed й NBCUniversal, спортивних організацій UFC і WWE та інші.
Продукт є розширенням програми Pulse від TikTok, яка дозволяє розміщувати рекламу після 4% найпопулярніших відео на платформі. Продукт Pulse Premiere продаватиме рекламу для всіх постів від блогерів, заявила компанія.