YouTube і TikTok відстежують особисті дані користувачів більше, ніж будь-які інші додатки соціальних мереж. Про це повідомляється в дослідженні, опублікованому нещодавно компанією URL Genius.
Дослідження показало, що YouTube, який належить Google, здебільшого збирає особисті дані користувачів для власних цілей — наприклад, відстежує історію пошуку в інтернеті або місцезнаходження користувача, щоб показувати йому релевантну рекламу. А ось TikTok, який належить китайському технологічному гіганту ByteDance, здебільшого дозволяє стороннім трекерам збирати ваші дані — і тут не зовсім зрозуміло, куди вони потрапляють далі. Як зазначено в дослідженні, сторонні трекери можуть відстежувати вашу активність на інших сайтах навіть після того, як ви покинете додаток.
Для проведення дослідження URL Genius використовував функцію запису активності додатків від iOS, щоб підрахувати, скільки різних доменів відстежують активність користувача в 10 додатках соціальних мереж — YouTube, TikTok, Twitter, Telegram, LinkedIn, Instagram, Facebook, Snapchat, Messenger і Whatsapp — протягом одного відвідування.
У минулому TikTok був предметом критики за те, як компанія збирає та використовує дані, особливо від молодих користувачів, включаючи заяви про те, що компанія передала деякі приватні дані користувачів на китайські сервери.
За матеріалами CNBC