The Bank of London запустив ШІ-помічника, щоб допомогти клієнтам і розробникам створювати сервіси, застосунки та продукти на їх банківському інтерфейсі прикладного програмування (API). Його API дозволяють компаніям, які не є фінансовими установами, надавати фінансові послуги на своїх платформах.
Як зазначає Fintech Finance, TBOL AI спочатку був розроблений для підтримки банківської студії розробників, яка надає компаніям доступ до однієї з пропозицій API для вбудованого банкінгу у Сполученому Королівстві. TBOL AI використовує унікальну модель штучного інтелекту Банку Лондона.
Асистент був розроблений для розв’язання питань, пов’язаних з кількома мовами програмування, і відповідає на загальні та технічні запити в режимі реального часу. Він буде розвиватися далі, щоб інтегрувати можливості прямого чату в документацію API, що дозволить клієнтам і розробникам безпосередньо спілкуватися з банківськими фахівцями з продуктів і технологій.
API банку працює у безкоштовному тестовому середовищі “пісочниці”, що дозволяє розробникам моделювати та тестувати свої додатки, інтеграції з багатьма різними пропозиціями, включаючи поточні та процентні рахунки, сегреговані рахунки, підтвердження одержувача платежу, платежі, клієнтську підтримку та віртуальні рахунки.
У банку цей продукт називають першим з багатьох кроків в інтеграції штучного інтелекту в їх ширшу пропозицію як регульованого банку, щоб допомогти бізнесу отримати вигоду від можливостей банківського обслуговування в режимі реального часу та API. Будь-хто може отримати доступ до пісочниці API вже сьогодні без необхідності підписувати угоди про нерозголошення або проходити через “платні стіни”.