Цифрова трансформація – це не про модні терміни, а про зручність, прозорість і швидкість. У Тернополі це зрозуміли ще до повномасштабної війни й почали системно інвестувати в міську діджитал-екосистему. У 2024 році місто презентувало застосунок «е-Тернопіль», який об’єднав ключові сервіси для мешканців у смартфоні.
Сьогодні у громаді понад 100 000 активних користувачів застосунку. За реалізацію платіжної частини відповідала фінтех-компанія UAPAY, яка з ІТ-командою міської ради працювала над тим, щоб користувацький досвід був зрозумілим, зручним і прозорим для кожного мешканця громади. Усе, від дизайну платіжних модулів до обробки даних, було розроблено з урахуванням реальних сценаріїв використання.
Мобільний застосунок запрацював повноцінно у вересні 2024 року. Він об’єднав десятки функцій:
- Оплата комунальних послуг з передачею показників (понад 80 000 щомісяця),
- Відстеження громадського транспорту у реальному часі,
- Поповнення проїзного «Файна карта» онлайн,
- Штрафи ПДР – оплата без черг,
- Повідомлення про зміни у місті й можливість залишити звернення,
- Опитування мешканців – від кольору автобусів до вибору пріоритетів розвитку,
- Сервіси для бізнесу – зручна взаємодія для ФОП і компаній,
- А незабаром – запис до лікаря, електронна черга в дитячі садки й гуртки.
UAPAY став технічним партнером із реалізації платіжної частини в «е-Тернополі». Компанія допомогла створити сервіс, який не тільки зручний, але й адаптивний – тобто такий, що розвивається разом із потребами мешканців.
В компанії зазначили, що щомісяця у застосунку фіксується понад мільйон операцій, а кількість оплат комуналки зросла на 15% за рік.
У планах застосунку – інтеграція з eHealth, електронний запис до лікаря, дитячих садочків, гуртків у громаді.