Китайський інтернет-магазин Temu відкривши доступ до свого маркетплейсу для всіх американських продавців. Раніше приєднатися до платформи можна було лише за спеціальним запрошенням.
Як пише Modern Retail, заявки продавців розглядаються протягом одного робочого дня. Для реєстрації необхідно надати базову бізнес-інформацію, включаючи ідентифікаційний номер роботодавця для корпорацій, особисті дані продавця та документи, що підтверджують адресу.
За даними Salesforce, китайські e-commerce платформи, включаючи Temu, очікують отримати 21% ($160 млрд) глобальних продажів електронної комерції за межами Китаю в цьому святковому сезоні. Наразі американські продавці становлять менш як 1% від загальної кількості продавців Temu (близько 300 000).
Втім, поки Temu розширює свою присутність у США, компанія стикається з розслідуванням у Європі з приводу продажу нелегальної продукції. Європейська комісія підозрює компанію в порушенні нового Закону про цифрові послуги (DSA — Digital Services Act), спрямованого на боротьбу з нелегальним контентом і дезінформацією в інтернеті. Якщо порушення доведуть, Temu можуть оштрафувати на 6% річного доходу.
Європейська комісія та національні регулятори Бельгії, Німеччини та Ірландії також стурбовані фейковими знижками на платформі, що вводять користувачів в оману. Європейський Союз розпочав друге розслідування щодо Temu.