Українська система для планування ресурсів бізнесу Bimp інтегрувала сервіси державного “ПриватБанку”, включаючи “Інвойсинг” для виставлення рахунків та прийому платежів від бізнес-клієнтів. Також в рамках співпраці всі бізнес-клієнти “ПриватБанку” отримали доступ до преміальної підтримки у сервісі Bimp.
Як зазначається у релізі банку, бізнес-клієнти “ПриватБанку” отримали можливість отримувати виписку, відправляти платежі в банк та виставляти рахунки за товари та послуги прямо з ERP-системи, навіть не виходячи з інтерфейсу Bimp.
Контрагент, що також є клієнтом “ПриватБанку” отримає пуш-повідомлення в мобільний застосунок “Приват24 для бізнесу” і сплатить рахунок у кілька кліків без необхідності вручну вводити реквізити та призначення платежу, що економить час та знижує ризик помилок.
За даними держбанку, їх сервісом “Інвойсингу” користуються понад 30 тисяч клієнтів. Сервіс дозволяє виставляти або сплачувати рахунки-фактури в веб та мобільному банкінгу “Приват24 для бізнесу”. Також сервіс використовують для масового виставлення рахунків-фактур, інтегруючи їх у свої процеси або бухгалтерські програми.