Міжнародна міжбанківська система SWIFT запустила новий сервіс управління розслідуваннями платіжних затримок. Як заявляють у компанії, інструмент дозволить банкам-учасникам заощадити мільйони доларів операційних витрат та значно скоротити час, необхідний для виявлення та розв’язання проблем із міжнародними платежами.
Як пише Finextra, фінансові установи щорічно витрачають понад $1,6 мільярда на розслідування затриманих платежів, що може статися незалежно від використовуваної технології чи мережі. Деякі найбільші глобальні банки щороку сплачують понад $20 мільйонів штрафів та пені.
Нове рішення Case Management від SWIFT стандартизує процес розслідування, використовуючи дані ISO 20022 та стандарт унікального наскрізного посилання на транзакцію (UETR) для забезпечення прозорості та взаємодії між мережами. Централізоване збирання інформації усуває велику кількість ручних контактних точок, які зазвичай залучені в розслідуванні між відправниками та отримувачами.
SWIFT стверджує, що сервіс може скоротити операційні витрати та витрати на ліквідність галузі на розслідування платежів на понад $600 мільйонів щорічно, а також зменшити час розв’язання проблеми до 80%.
Нагадаємо – американські компанії демонструють найвищий за останні вісім років рівень прострочення банківських кредитів, попри загальну стабільність економіки та активність споживачів. За даними регулятора, на кінець 2024 року загальна сума прострочених корпоративних позик перевищила $28 мільярдів, збільшившись на $5,4 мільярда порівняно з попереднім роком.