Платіжний гігант Strip переходить на модель “тільки за запрошенням” для нових клієнтів в Індії, оскільки розбудовує інфраструктуру для роботи в умовах мінливого регуляторного середовища. Stripe в Індії більше не зможуть реєструвати нові акаунти через вебсайт компанії, а замість цього повинні будуть запрошувати запрошення.
Як зазначає TechCrunch, Stripe не уточнила, яка саме регуляторна зміна вплинула на компанію. Резервний банк Індії, центральний банк країни, за останні два роки запровадив низку суворих змін у політиці, які вплинули на кілька фірм і стартапів, що надають фінансові послуги. У Stripe кажуть, що регуляторний ландшафт означає, що наразі вони не можуть обіцяти швидкий запуск і легке входження в ринок для індійських фірм.
Stripe заявив, що залишається відданим індійському ринку в довгостроковій перспективі та працює над створенням необхідної інфраструктури для підтримки більшої кількості користувачів у країні до другої половини 2025 року.
Підприємствам в Індії, які планували використовувати Stripe для обробки платежів, потрібно буде вивчити альтернативні варіанти на цей час. За словами представників Stripe, це не вплине на існуючих користувачів.