Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Starbucks закриває програму лояльності з NFT через низький попит

    Starbucks закриває програму лояльності з NFT через низький попит

    18 Березня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Кавовий гігант Starbucks оголосив у п’ятницю, що закриває свою бета-версію програми лояльності Starbucks Odyssey, яка надавала користувачам винагороди на основі NFT, викарбувані у мережі Ethereum Polygon. Starbucks закриє платформу 31 березня, а квести на платформі будуть доступні до 25 березня.

    Як зазначає Decrypt, немає чітких вказівок на заплановане повернення Starbucks на NFT-ринок. У публікації компанії йдеться про завершення бета-версії Starbucks Odyssey для підготовки до “майбутнього розвитку програми”. Водночас компанія не зазначає, що платформа повернеться у своїй нинішній формі чи врешті-решт з’явиться повна версія.

    За словами Starbucks, фірмовий маркетплейс Odyssey “перейде на маркетплейс Nifty”, посилаючись на Nifty Gateway, технічного партнера бренду в цій ініціативі. А марки NFT на базі Polygon можна буде переміщати за межі платформи, а також використовувати чи торгувати ними деінде.

    Starbucks Odyssey запустили у закритому бета-тестуванні наприкінці 2022 року, кавовий гігант став одним із найбільших прикладів гри великого бренду у світі Web3. Це один з декількох великих брендів, які Polygon залучив на свою платформу в той час.

    Програма позиціонувалася як розширена версія існуючої програми Starbucks Rewards, пропонувала переваги користувачам, які купували каву та інші продукти в магазинах, а також брали участь у вікторинах та інших заходах, що проводилися на платформі. Потім вона пропонувала різні винагороди, включаючи марки NFT, уроки приготування напоїв або навіть екскурсію на кавову ферму в Коста-Ріці.

    З моменту запуску Odyssey залишалася у закритому бета-тестуванні, при цьому Starbucks час від часу допускав більше користувачів, а також влаштовував розпродажі марок NFT з обмеженим тиражем, які можна було продати. Перша колекція невзаємозамінних токенів бренду була випущена в березні 2023 року і була розкуплена за 20 хвилин. Проте друга NFT-колекція, яка була випущена у квітні того ж року, не здобула такого успіху. Усього було продано 4579 токенів з загальної кількості випущених 5000.

    Цифрові активи
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяApple веде переговори з Google щодо вбудовування ШІ Gemini в iPhone
    Наступна стаття TransUnion представив OneTru, платформу спільної роботи з даними на основі ШІ для банків

    Схожі статті

    ЄС планує розширити централізований нагляд за криптобіржами та фондовими ринками

    4 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Revolut запровадив безкомісійний обмін між доларами та стейблкоїнами за курсом 1:1

    3 Листопада 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту