Платформа фінансових послуг Square, розроблена компанією Block, Inc., проведе розслідування і опублікує повний огляд збою, через який її клієнти втратили можливість отримувати платежі і доступ до своїх рахунків 7–8 вересня. Компанія підкреслила, що усвідомлювала проблеми, які виникли у своїх клієнтів через цю ситуацію.
Як зазначається у релізі компанії, приблизно з полудня у четвер продавці не могли отримати доступ до своїх рахунків або обробляти платежі через збій у роботі системи Square. Компанія заявляла, що у неї “виникли проблеми з кількома сервісами”. У п’ятницю вранці Square розв’язували проблему збоїв.
Масштабний збій у роботі системи в четвер і п’ятницю призвів до того, що торговці по всій території США не змогли отримати доступ до своїх рахунків або обробити платежі за допомогою кредитних карток. Збій спричинив значні незручності для компаній, які покладаються на Square для приймання платежів, багато з них повідомили про втрату клієнтів і доходів.
Бізнесу був змушений інформувати клієнтів про те, що можуть приймати тільки готівкові платежі. За оцінками одного підприємця, він втратив близько 30% свого звичайного бізнесу в будні дні.
Збій також вплинув на бізнес за межами Сполучених Штатів, повідомлення надходили навіть з Австралії. Додаток Cash App від Square, який дозволяє користувачам надсилати гроші через смартфон, також зазнав збою в роботі в четвер.
“Як тільки збій буде повністю розслідувано, ми плануємо опублікувати повний огляд цієї проблеми та визначити, які кроки ми можемо зробити, щоб запобігти її повторенню”, — повідомляє Square.