Sony заявила, що має всі можливості для того, щоб відігравати провідну роль у метавсесвіті. Про це повідомляє Reuters.
“Метавсесвіт – це одночасно соціальний простір і живий мережевий простір, де перетинаються ігри, музика, фільми та аніме”, – заявив головний виконавчий директор Кен’ітіро Йосіда в середу.
Підрозділи Sony, що займаються іграми, музикою та фільмами, забезпечили дві третини операційного доходу за фінансовий рік, що закінчився в березні, що підкреслює перетворення компанії з виробника побутової електроніки на розважального гіганта, готового до метавсесвіту.
Раніше повідомлялося, що віртуальна нерухомість набирає популярності серед великих корпорацій і відомих брендів. Такі компанії, як McDonalds, Pepsi та Формула-1 купують нерухомість у метавсесвіті.