Віртуальна нерухомість набирає популярності серед великих корпорацій і відомих брендів. Так, платформа віртуальної реальності Admix повідомляє, що працює з такими компаніями, як McDonalds, Pepsi та Формула-1, допомагаючи їм придбати нерухомість у метавсесвіті. Про це пише Forbes.
Admix купує нерухомість на різних платформах метавсесвіту, включаючи популярні Decentraland і Sandbox. Зазначається, що компанія вже придбала віртуальної нерухомості на суму від 200 000 до 1 млн доларів США для подальшого її продажу та оренди. Транзакції з придбання нерухомості в метавсесвіті здійснюються за допомогою криптовалюти.
В Admix впевнені, що компаніям, особливо великим корпораціям, важливо продумувати план розширення у метавсесвіті. Адже за декілька років продукти та послуги – від мистецтва до одягу, меблів і розваг – будуть продаватися та використовуватися у віртуальному світі.
Нагадаємо, раніше Meta Platforms Inc., материнська компанія Facebook, відкрила свій перший фізичний магазин Meta Store, де покупці зможуть протестувати та придбати гарнітури віртуальної реальності та інші гаджети. Таким чином компанія притримується свого курсу на Метавсесвіт.