Британське Управління з фінансового нагляду випустило попередження для незареєстрованих у Сполученому Королівстві закордонних криптовалютних компаній, погрожуючи штрафами та тюремним ув’язненням за порушення нових правил фінансової реклами.
Як зазначається на сайті регулятора, у листі, надісланому криптовалютним фірмам, які працюють з британськими клієнтами, під назвою “Останнє попередження”, наглядовий орган нарікає на слабку реакцію з боку іноземних компаній.
“Ми стурбовані слабкою реакцією багатьох незареєстрованих закордонних криптофірм, які мають клієнтів у Великобританії, на цю важливу зміну. Багато з цих фірм відмовилися співпрацювати з FCA, попри всі наші зусилля. Наприклад, лише 24 фірми відповіли на опитування, яке було надіслано понад 150 фірмам”, — йдеться в листі.
Фірми, які не співпрацюватимуть з FCA, порушуватимуть статтю 21 Закону про фінансові послуги та ринки від 2000 року, попереджає регулятор. Це буде кримінальним злочином, що карається позбавленням волі на строк до 2 років, необмеженим штрафом або і тим, і іншим.
“Ми вживатимемо заходів проти фірм, які незаконно просувають свої послуги британським споживачам, включаючи, але не обмежуючись цим, внесення фірм до нашого списку попереджень і вжиття заходів для видалення або блокування будь-яких незаконних фінансових акцій, таких як вебсайт, акаунти в соціальних мережах і додатки”, — попереджують в регуляторі.
Фірмам буде дозволено спілкуватися зі своїми чинними британськими клієнтами щодо продажу або передачі своїх активів, але вони повинні утримуватися від просування будь-якої подальшої інвестиційної діяльності.
“Ми очікуємо, що такі комунікації відбуватимуться лише протягом обмеженого часу. Ми вважаємо, що для незареєстрованих криптовалютних компаній було б нераціонально підтримувати довгострокові відносини з британськими споживачами, яким вони не можуть на законних підставах повідомляти про фінансові пропозиції”, — підкреслили в Управлінні з фінансового нагляду.
У червні регулятор встановив низку нових жорстких правил для маркетингу криптоактивів компаніями, незалежно від їхнього місця реєстрації. Весь маркетинг повинен бути “чітким, чесним і таким, що не вводить в оману”, супроводжуватися помітними попередженнями про ризики та не повинен стимулювати людей до інвестування, наприклад, за допомогою бонусів “приведи друга”.