Сервіси логістичної компанії “Нова пошта” з вечора 17 травня працюють зі збоями: клієнти не можуть перевірити статус відправлень, здійснити оплату чи забрати посилки. У компанії згодом повідомили про технічний збій, який тимчасово зупинив роботу мобільного застосунку.
Як зазначається на сайті “Нової пошти”, неможливість скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку пов’язана із технічним збоєм. Там працюють над відновленням роботи мобільного застосунку.
Там підкреслили, що усі інші цифрові точки контакту — API, бізнес-кабінет, та сайт компанії, працюють та готові до обслуговування. Також, за їх словами, у будь-якому відділенні поштовика клієнти можуть отримати послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги.
“Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. — наголошується на сайті, — Щойно ми відновимо його роботу — одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії”.
Перед офіційним коментарем від компанії IT-ком’юніті підозрювало, що причиною могла бути фішингова атака на корпоративну пошту компанії.
Як зазначав канал “Підслухано в ІТ”, збій в системі сервісів логістичної компанії може бути наслідком хакерської фішингової атаки. За їх даними, збій у сервісі компанії триває з 19:00 17 травня.
Там очікували, що сьогодні відділення “Нової пошти” будуть працювати в ручному режимі. Водночас частково працює сайт компанії: можна відстежити посилку та дізнатись її актуальний статус по трек-номеру відправлення або за номером телефону. Також працює сплата за сервіс на сайті і сповіщення про посилки у Viber.