Найбільший банк рф, що нині перебуває під санкціями, Сбербанк зіткнувся з труднощами у техобслуговуванні банкоматів: цей процес став дорожчим, а постачання обладнання займає більше часу. Про це повідомляє “Інтерфакс” з посиланням на старшого управляючого директора банку Олексія Пономаренка.
За його словами, з ринку пішла частина вендорів, які допомагали банкам задовольнити їхні потреби у технологічному забезпеченні грошового обігу.
“Для банку росії, для всієї галузі – великий біль замістити це обладнання, тому що інакше на нас із вами чекає відкат років на п’ять-десять, коли ми працювали вручну, коли у нас працювало дуже багато народу і продуктивність праці була у рази, якщо не в десятки разів менше”, – заявив Пономаренко.
Послуги ж вендорів, що залишилися на ринку, стали обходитися дорожче, визнав він.
Пономаренко також зазначив, що частка готівки у торговому обороті знижується, оборот готівки все більше зміщується в операції в банкоматах.