Фінтех-стартап Revolut найме команду психологів та експертів у галузі поведінкових наук. Так компанія намагається створити новий підхід до своєї корпоративної культури, що може допомогти їй отримати банківську ліцензію у Великій Британії, пише The Guardian.
Задача нового підрозділу – стимулювати співробітників ставитися один до одного більш “людяно”, йти назустріч один одному та проявляти повагу “у будь-який час”. Також компанія планує змінити опис корпоративної культури на своєму сайті. Зараз у ньому йдеться, що в компанії “дуже висока планка”, і якщо співробітники не можуть “досягти досконалості”, вони отримають зворотний зв’язок, який може “заподіяти біль”.
Зараз у Revolut працює понад 6 тисяч людей у 37 країнах.
Необанк пішов на цей крок на тлі критики корпоративної культури та спроб з 2021 року отримати ліцензію на банківську діяльність у Великій Британії. Компанія вже має ліцензію для роботи в Євросоюзі, але ключові ринки для неї — Велика Британія та США. Британська ліцензія дозволить компанії зберігати депозити британських клієнтів та пропонувати їм кредити, не покладаючись на партнерів.
Колишні співробітники Revolut наприкінці 2022 року розповіли Financial Times, що в компанії панує “запекла конкуренція”, яка “робить приємних людей дуже войовничо налаштованими один до одного”. За їхніми словами, корпоративний тон задає Микола Сторонський, один зі співзасновників Revolut.
Як повідомляло видання, у 2021 році регулятор вже перевіряв корпоративну культуру Revolut, але не знайшов проблем.
Revolut заперечує, що найняв команду експертів, щоб заспокоїти регуляторів. Керівник відділу кадрів у Revolut Ханна Френсіс заявила, що це більше пов’язано з тим, як компанія “зростає та змінюється”. За її словами, раніше відносини в компанії справді можна було назвати “агресивними”, але з того часу вона “просунулася вперед”.