Фінансово-технологічна компанія Revolut найняла Інама Махмуда, колишнього керівника відділу партнерства з електронної комерції в британському підрозділі TikTok UK, щоб очолити команду продажів з близько 30 осіб з амбіціями досягти внутрішньої мети щодо доходів від реклами в розмірі близько 300 мільйонів фунтів стерлінгів до 2026 року.
Як зазначає Finextra, у грудні Revolut прогнозував, що цього року його дохід досягне $1,9 мільярда, що майже вдвічі більше, ніж $1 мільярд за попередні 12 місяців. Зростання відбулося завдяки стрімкому зростанню кількості клієнтів: щотижня додається 300 000 користувачів, що дає Revolut майже 40 мільйонів клієнтів.
Пояснюючи стратегію, керівник відділу розвитку Revolut Антуан Ле Нель розповів Financial Times, що фінтех мож стати медіа — місцем з аудиторією і данними про неї, а також монетизувати це. Він вважає, що бізнес може отримати “належний шматок” свого загального доходу від таргетованої реклами.
За словами топменеджера, їм відомо, як користувачі орієнтуються в додатку, деякі їхні інтереси. Рекламодавці та дистриб’ютори вже виявили зацікавленість у партнерстві з фінтех-компанією, яка проводить внутрішні тести таргетованої реклами та веде переговори про продаж рекламного простору у своєму додатку брендам.
“Ми хочемо, щоб у людей була щоденна рутина: ви перевіряєте свій Instagram, ви перевіряєте свою електронну пошту і ви перевіряєте свій Revolut, – сказав Ле Нель в інтерв’ю FT. “Ми хочемо стати частиною вашої щоденної рутини”.