Британський онлайн-банк Monzo заохочує клієнтів розщедритися на нові преміум-аккаунти, запровадивши низку нових переваг, серед яких безкоштовні щотижневі закуски та знижки на проїзд потягом. Однією з нових переваг є безкоштовний щотижневий гарячий напій чи закуска в мережі пекарень Greggs.
Як зазначає Finextra, нові плани підписки Extra, Perks та Max впровадженні після дослідження, проведеного серед понад 45 000 клієнтів, ціль якого була виявити, що найкраще підходить для них, а також дослідження їхніх повсякденних витратних звичок.
Дослідження виявило, що в мережі Greggs 2,3 мільйона клієнтів необанку разом витратили понад 70 мільйонів фунтів стерлінгів за своїми картками Monzo у 2023 році. Банк також уклав партнерство з компанією Trainline, щоб запропонувати залізничні картки зі знижками, після того, як з’ясувалося, що минулого року клієнти здійснили 13 мільйонів транзакцій за допомогою цієї туристичної компанії, витративши загалом 244 млн фунтів стерлінгів.
За словами Фернандо Фантона, директора з продуктів Monzo, вони прагнуть, щоб кожен фунт був використаний клієнтами з максимальною користю для них — хай то високі ощадні ставки, щотижневе частування від Greggs, страхування подорожей, страховка на випадок поломки або ще більше інструментів для покращення бюджету.
Вартість нових тарифних планів варіюється від 3 фунтів стерлінгів для передплатників Extra до 7 фунтів стерлінгів на місяць для Perks та 17 фунтів стерлінгів на місяць для опцій Max. Плани Perks та Max включають підвищені ставки заощаджень та знижені інвестиційні збори, а останній також включає страхування подорожей, телефону та поломки автомобіля.
Клієнтам, які користуються поточними підписками Plus та Premium, буде запропоновано перейти на будь-який з нових планів, однак вони зможуть продовжувати користуватися ними, якщо захочуть.