Revolut Business, підрозділ фінтех-компанії Revolut, представив нову функцію Revolut BillPay для автоматизації оплати рахунків. Нова функція дозволяє значно скоротити час на обробку рахунків, а її запуск є частиною стратегії Revolut з розширення послуг для бізнес-клієнтів та автоматизації фінансових процесів.
Як зазначається у дописі компанії, сервіс може автоматично витягати рахунки з бухгалтерської програми користувача. Також є можливість завантажити їх у свій обліковий запис. Повна двостороння синхронізація та вилучення даних за допомогою штучного інтелекту дозволяє скоротити дії користувача до перегляду та підтвердження оплати.
Нині автоматична інтеграція Revolut BillPay з бухгалтерськими програмами працює лише з низкою: Xero, FreeAgent та QuickBooks Online. Компанія планує розширення списку інтеграцій.
Водночас завантаження рахунків можна виконати вручну через фотографування на мобільному телефоні, завантаження файлу або пересилання електронною поштою. Інформація про постачальника, платіжні реквізити та бухгалтерські дані з рахунків автоматично вилучаються за допомогою оптичного розпізнавання символів (OCR).
Функція доступна для клієнтів Revolut Business з тарифними планами Grow, Scale та Enterprise.
Раніше компанія заявила про досягнення відмітки у 250 000 бізнес-клієнтів з моменту запуску бізнес-сервісів у 2017 році, а нині щомісяця приєднуються 20 000 нових компаній